Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt tjusig den dÀr, grattisVar visst dubbÀlpakÀÀÀÀt idag
Tog ganska precis en timme mellan jag sÄlde en grön Rangeman till jag köpte en ny grön Rangeman. Fast den nya Àr mycket mer min typ av grön.
Ălskar havet och jorden
Tack! VÀldigt nöjd. Var och nosade lite pÄ den i vÄras med hade inte kapital dÄ. Och nÀr den kom ut igen till ett bÀttre pris var det bara att slÄ tillRiktigt tjusig den dÀr, grattis
Otroligt snygg och fet klocka, men mÄste tyvÀrr lÄta den gÄ vidare.Det gick inte att hÄlla sig borta, var bara tvungen att köpa denna. Snart andra klockan i samlingen dÄ
Cool Fire lampan sÀlj separat till @Dan1jelOtroligt snygg och fet klocka, men mÄste tyvÀrr lÄta den gÄ vidare.
Siffrorna pÄ displayen Àr för smÄ för min syn.
Hojta till om nÄgon Àr intresserad, tÀnkte mig samma pris som pÄ tradera + eventuell frakt.
Liiite outmanande vĂ€l???Ăr det hĂ€r marsklockan?
Löjligt enkelLiiite outmanande vÀl???
Den vanligaste Àr vÀl en fyrkant. Kanske en variant av DW-5600 eller en GW-M5610. Enklare och tydligare tidtagning dÄ du har helt digital klocka.Behöver lite hjÀlp. SÄlde nyligen en Casioak. Vi kom inte riktigt överens men suget för en G-Shock kvarstÄr. Vilken Àr den mest vanliga modellen? Finns det nÄgra varianter som har nÄgon form av genvÀg för att tex ta tiden eller liknande?
Tycker dessa ser trevliga ut. Ăr det nĂ„gon speciell skillnad mellan dessa? GW varianten Ă€r nĂ€stan dubbel sĂ„ dyr dĂ€rav min frĂ„gaDen vanligaste Ă€r vĂ€l en fyrkant. Kanske en variant av DW-5600 eller en GW-M5610. Enklare och tydligare tidtagning dĂ„ du har helt digital klocka.
GW-9400 Rangeman startar tidtagning direkt nÀr man trycker pÄ knappen nere till höger. Oavsett om du Àr stop watch mode eller inte. Finns sÀkert fler som har detBehöver lite hjÀlp. SÄlde nyligen en Casioak. Vi kom inte riktigt överens men suget för en G-Shock kvarstÄr. Vilken Àr den mest vanliga modellen? Finns det nÄgra varianter som har nÄgon form av genvÀg för att tex ta tiden eller liknande?
PĂ„ GW har du bĂ„de solceller och Multiband 6, vilket gör att du inte behöver byta batteri samt att klockan alltid visar rĂ€tt tid. Det finns Ă€ven varianter av DW som har bluetooth mm. Bara att testaTycker dessa ser trevliga ut. Ăr det nĂ„gon speciell skillnad mellan dessa? GW varianten Ă€r nĂ€stan dubbel sĂ„ dyr dĂ€rav min frĂ„ga
DÀr har du ju svaret...Löjligt enkel
Denna har jag, funderar pÄ att skicka vidare om nÄgon vill ha.Bra pris pÄ den hÀr hos Klockmagasinet. Tror inte att vi har nÄgon sÄdan i trÄden?
Tycker Rangeman Àr riktigt coola men har testat en innan, blev inte alls bra :/ Tror fÄr testa mig fram. Tusen tack för hjÀlpenGW-9400 Rangeman startar tidtagning direkt nÀr man trycker pÄ knappen nere till höger. Oavsett om du Àr stop watch mode eller inte. Finns sÀkert fler som har det
AngÄende modeller sÄ Àr det bara att testa, lite som Pokémon, gotta catch them all!
Jaha ok. Tycker StjÀrnurmakarnas jÀmförelse i detaljbeskrivningen mellan dessa Àr bristfÀllig. FÄr bli en lite tur in till stan i helgen och testa mig fram. Spontant tror DW-5600 du nÀmnde blir riktigt bra Solceller, blÄtand och Multiband Àr nog lite överkurs.PÄ GW har du bÄde solceller och Multiband 6, vilket gör att du inte behöver byta batteri samt att klockan alltid visar rÀtt tid. Det finns Àven varianter av DW som har bluetooth mm. Bara att testa