Bidrar gÀrna till insamlingar men owg en mÄnad Àr inte min grej tyvÀrr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aww :/Bidrar gÀrna till insamlingar men owg en mÄnad Àr inte min grej tyvÀrr
6900 Àr grymt bra, har jag ingen kvar just nu men tvÄ 66 iaf. Men blir nog en triple eye devil igen senBlev ett byte till DW-6900 med nytt batteri gillar 6900 mer Ä mer... Vilket ja aldrig trodde ja skulle göra
Ja faktiskt fÄr se om de blir nÄgon mer framtiden skulle dock vilja ha hidden glow modellen6900 Àr grymt bra, har jag ingen kvar just nu men tvÄ 66 iaf. Men blir nog en triple eye devil igen sen
Hidden glow-oaken Àr alldeles för finJa faktiskt fÄr se om de blir nÄgon mer framtiden skulle dock vilja ha hidden glow modellen
Ja verkligen! Sugen pÄ en CasioOak men samtidigt 6900 utav Hidden glow har dock ingen CasioOak Àn sÄ fÄr nog bli en sÄdan isÄfallHidden glow-oaken Àr alldeles för fin
TÀnkte pÄ det i morse... vilken klocka ska fÄ vara modell Àr nÀsta frÄga ^^Ni Àr vÀl med pÄ att det Àr en full-tvÄdag idag
22 minuter över 22 ikvÀll kan det bli full pott
Ctrl+C pÄ den.Mycket om 6900 i trÄden i gÄr sÄ valet i dag var givet. Inte helt omöjligt att 6900-bestÄndet utökas i kvÀll dessutom
Jag tÀnker klistra min pÄ regskylten bakVi vill se klistermÀrket pÄ bilens rumpa!
Bytte bil sent i höstas sÄ den har inte fÄtt nÄgra klibbor alls Àn sÄ lÀnge.. För kallt och skitigt ute nuVi vill se klistermÀrket pÄ bilens rumpa!
Bytte bil sent i höstas sÄ den har inte fÄtt nÄgra klibbor alls Àn sÄ lÀnge.. För kallt och skitigt ute nu
Men det kommer
Du har ju 100 bilar typ. :-D
Riktigt snygg den dÀr gula!Ctrl+C pÄ den.