• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fin som snus! Men jag mÄste nog byta mittenknappen sÄ den liknar orginalet mer...
@T-wiz har ju Àkta vara, fÄr vi se den kanske?
1000009029.jpg

Your wish is my command, dock har den mörka magin (mb6) inte gjort sitt inatt ser jag 😅

Passar pĂ„ att öppna en treögd nĂ€r man inte kan jobba för att filservern ligger nere 😃
Kul byte frĂ„n @Jockinho 👍

1000006689.jpg

1000006691.jpg

Men hade dom inte kunnat gÄ hela vÀgen och göra den helt klar istÀllet för det lÀtt mjölkiga?
1000006692.jpg
Tack sjĂ€lv! TĂ€nkte nĂ€r jag sĂ„g din gula 6900 tidigare att ”en gul G skulle man ha” och insĂ„g snabbt att det har jag ju en som ligger och vĂ€ntar 😅

Fin som snus! Men jag mÄste nog byta mittenknappen sÄ den liknar orginalet mer...
@T-wiz har ju Àkta vara, fÄr vi se den kanske?

1000009029.jpg

Your wish is my command, dock har den mörka magin (mb6) inte gjort sitt inatt ser jag 😅
Varför fĂ„r ni mig att gĂ„ in pĂ„ ShockBase Ă„ titta pĂ„ GW-6900... 😭 Nu blev man ju sugen pĂ„ en "Panda"...

Varför fĂ„r ni mig att gĂ„ in pĂ„ ShockBase Ă„ titta pĂ„ GW-6900... 😭 Nu blev man ju sugen pĂ„ en "Panda"...
Glöm inte att GW-6900 Ă€r tunnare och sitter bĂ€ttre Ă€n en DW-6900 â˜ïžđŸ€­

Sist jag var in hĂ€r blev det ju tvĂ„ nya för mig... 😅

Tillbaka
Topp