Verkligen, vilken ref Àr det?Fick ju bli klassikern idag dÄ. Helt outstanding
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen, vilken ref Àr det?Fick ju bli klassikern idag dÄ. Helt outstanding
![]()
![]()
Ahh missade o lÀgga till. GW5000!Verkligen, vilken ref Àr det?
Tack, grym klockaAhh missade o lÀgga till. GW5000!
Fina ögonbryn du har.
...fortsÀttning pÄ militÀrtemat.
Ăr 6900 mest poppis eller ser jag fel?
http://mygshock.com/wiki/Photos_of_G-Shocks_in_the_US_Military
Duktig pilot men haft lite jobbigt senaste tiden: https://fightersweep.com/11957/capt...p-6GLN8f9A0JPAgxJc8av3L9LBdRbvl9C1XLvpBVL72hkShe can be my wingman anytime !!!
Satans lÀcker! Var köper man en sÄn?dagens amigo, min "4-star general". en klocka som definitivt kommer stanna i originalutförande.
den klickade med mig i samma sekund jag sÄg den. mörkt "navy-blue" band, matt spÀnne,
tough solar, mb6, gula detaljer, inverterad display som skiftar frÄn röd till gul beroende pÄ ljus
och sÄklart fyra stjÀrnor.
fick posera med min vÀl anvÀnda fotovÀska som fÄtt snarlik blÄ skiftning efter jeansen...
Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ att @Ploprof har en som han vill sĂ€lja. Hör med honom.Satans lĂ€cker! Var köper man en sĂ„n?![]()
9052 tror jag visst? Som min trotjÀnare, fast det Àr röd text pÄ min. Inte alla som fÄr ha det
Vetetusan om jag gillar lÀnk pÄ G-Shock? Det mÄste fÄ sjunka in.Jag experimenterade lite. Satte pÄ lÀnken frÄn gw-b5600 pÄ min gw-5000. Sicket jÀkla lyft!
![]()
![]()
Hm... var Àr mina mekaniker, eller vad det heter?![]()
Ăr det inte lite av plast g-shockarnas royal oak? SkĂ€mt Ă„sido. Jag tyckte ocksĂ„ det sĂ„g fult ut tills jag provade. Det Ă€r sĂ„ löjligt bekvĂ€mt.Vetetusan om jag gillar lĂ€nk pĂ„ G-Shock? Det mĂ„ste fĂ„ sjunka in.
SĂ„ sjukt bra!Ett par minuter vid frukostbordet medans grabben Ă„t frukost resulterade i detta:
![]()
Jag experimenterade lite. Satte pÄ lÀnken frÄn gw-b5600 pÄ min gw-5000. Sicket jÀkla lyft!
![]()
![]()