• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GW-B5600BC-1BER Vad tycks om
GW-B5600BC-1BER?
Är van vid större G,kan denna va vĂ€rt att köpa?

71E80BBF-BF0E-4BE5-B3E9-03C2E4712A8D.png
NÄgon som vet hur bandet Àr pÄ denna

Ser ju schysst ut,Àr lÀnken i stÄl eller gummi?
Jag tror (eller har lÀst) att det Àr en kombination av plast och metall. Jag tror mittendelarna Àr i metall och dom större lÀnkbitarna i plast. I vilket fall en riktigt smidig lÀnk som kÀnns stabil och följsam. Har vanliga bandstift mellan lÀnkbitarna sÄ den Àr oerhört lÀtt att förkorta.

Jag tror (eller har lÀst) att det Àr en kombination av plast och metall. Jag tror mittendelarna Àr i metall och dom större lÀnkbitarna i plast. I vilket fall en riktigt smidig lÀnk som kÀnns stabil och följsam. Har vanliga bandstift mellan lÀnkbitarna sÄ den Àr oerhört lÀtt att förkorta.
Ok lÄter kanon,lÀste lite nu och Àr som du beskriver ang materialet komposit och stÄl.

Det nÀrmaste vi vanliga dödliga kan komma Àr att ta en gmw-b5000gd-1 och swappa modul med en gmw-b5000d-1.
SjÀlv avvaktar jag, förr eller senare mÄste det komma en stÄlis som jag gillar. Eller?
Snodd bild:
B9-C2-CE31-BCA7-4372-9782-74-D90-BA8-BC64.jpg
Sant men det Ă€r större skillnad mellan TFC (Porter) och GD Ă€n man kan tro, GD Ă€r nattsvart medans Porter Ă€r tja, ”gun metal” grĂ„/svart. Ska ta nĂ„n side-by-side nĂ€r jag kommer ihĂ„g!

Det nÀrmaste vi vanliga dödliga kan komma Àr att ta en gmw-b5000gd-1 och swappa modul med en gmw-b5000d-1.
SjÀlv avvaktar jag, förr eller senare mÄste det komma en stÄlis som jag gillar. Eller?
Snodd bild:
B9-C2-CE31-BCA7-4372-9782-74-D90-BA8-BC64.jpg

Har jag inte helt fel sÄ tror ja att den dÀr customen faktiskt har dlc bezel/band iaf (yankeexxpress pÄ wus). Diggar det stenhÄrt. Eller, ja, det Àr ju inte Portern ( som Àr sÄ lÀcker som jag vet inte vad) men ÀndÄ.

Tillbaka
Topp