VÀntar pÄ bÀttre ljusWristshot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀntar pÄ bÀttre ljusWristshot?
Enligt filmer jag sett ska det komma nÄn typ av mekaniker som möter upp med ett lÀmpligt fordon passande till ens utrustning nÀr man ska ut pÄ uppdrag. Jag ser av okÀnd anledning aldrig till nÄgra sÄna.Klargörare?
Det Àr din i grunden, sjukt nöjd med bÄde rött och grÄttSÄ sjukt bra!
Har du anvÀnt min gamla som bas eller nÄgon annan?
HÀrligt att den kommit till anvÀndning!Det Àr din i grunden, sjukt nöjd med bÄde rött och grÄtt![]()
Ja, glansiga indexmarkeringar var lite udda. Matt orange hade nog sett bÀttre ut... eller sÄ ser helheten bÀttre ut irl Àn pÄ produktbild.GAW-100BR-1AER Cool men ÀndÄ ful![]()
![]()
Tavlan Àr vÀldigt sunburst pÄ video,och orange inte lika skarp.Ja, glansiga indexmarkeringar var lite udda. Matt orange hade nog sett bÀttre ut... eller sÄ ser helheten bÀttre ut irl Àn pÄ produktbild.
Ja, glansiga indexmarkeringar var lite udda. Matt orange hade nog sett bÀttre ut... eller sÄ ser helheten bÀttre ut irl Àn pÄ produktbild.
GAW-100BR-1AER Cool men ÀndÄ ful![]()
![]()
Ser riktigt bra ut!
OvÀntat bra pÄ lÀnk!Ser riktigt bra ut!
Inte bara snyggt, utan Àven vÀldigt bekvÀmt!hmmm... jag som bojkottat allt utom vanliga bandet. men det dÀr sÄg faktiskt... riktigt skarpt ut! fan dÄ!!!![]()
Modulen som sitter i Àr ju riktigt trevlig. Det Àr samma som i midsize g-steel om jag minns rÀtt. Eller om den Àr fullsize ÀndÄ?
Den har bra funktioner iaf![]()
En halvjobbig ref att kÀra ned sig i, GMW-B5000TFC-1, limiterad till 500 ex.:clapping:
Jag tror jag Àr kÀr. Vad Àr det för ref?
Klart du kan ha den pÄ jobbet?DÄ har man till slut blivit med G-shock! Kanske inget jag borde ha pÄ jobbet egentligen, men mÄste ju testa den..
![]()
InstÀmmer med ovanstÄende, det Àr klart du ska ha den pÄ jobbet oavsett sektorDÄ har man till slut blivit med G-shock! Kanske inget jag borde ha pÄ jobbet egentligen, men mÄste ju testa den..
![]()
GW-B5600BC-1BER Vad tycks om
GW-B5600BC-1BER?
Ăr van vid större G,kan denna va vĂ€rt att köpa?
![]()
SÄ Àr det!!Det kÀcka med G-shocks Àr att du snabbt vÀnjer dig vid storlekar Ät bÄda hÄllen.
VÀrre o gÄ frÄn stor till lite tkr jag sa flickan.SÄ Àr det!!
Grön grönare grönast.
GLX-5600A, GD-X6900HT och GW-9400.
![]()