God morgon everyhopa. Dags att fara till jobbet ![Thumbs up :thumbsup: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![Thumbs up :thumbsup: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkar finnas i tvÄ utförande.. En som Àr som ett vanligt knappcell och en som har nÄn liten flÀrp pÄ minussidan..Min traderachansning behöver nog ett nytt batteri. Var brukar ni köpa era laddningsbara batterier? Klockan ska ha ett CTL920
Heeeelt rÀtt.... jag bjuder pÄ fika pÄ jobbet idag: choklad- och citronmuffinsHörde jag Kak-G?
![]()
Det skulle jag tro att det Àr. Otroligt fin om nÄgon Àr sugen. Men tyvÀrr lite för stor för mig.@Nygren Àr det din "gamla" Gravitymaster pÄ blocket tro?![]()
Ja sugen Àr man ju men vet inte om ja hellre ska försöka hitta en frogman istÀllet :/ SvÄrt de dÀr ^^Det skulle jag tro att det Àr. Otroligt fin om nÄgon Àr sugen. Men tyvÀrr lite för stor för mig.
Men jag Àr ÀndÄ sugen pÄ att köpa tillbaka den![]()
Det dÀr Àr (kanske?) den finaste av dem alla!Gör min halvÄrsvisa incheckning hÀr nu
Portermod pÄ handleden dagen till Àra
![]()
Oooops.....Kööööp.
![]()
Du kan ju sÀlja en av dina GPR till mig..Oooops.....![]()
Vill modda min smÄtt trÄkiga GA-2100. NÄgra tips pÄ vart man kan köpa schyssta delar för att modda den efter eget tycke och smak?![]()
![]()
Helt klart, köpt den sÄdan eller moddat?
AliExpress har ungefÀr hur mycket som helstVill modda min smÄtt trÄkiga GA-2100. NÄgra tips pÄ vart man kan köpa schyssta delar för att modda den efter eget tycke och smak?![]()
![]()