Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kromade tim-markeringar har jag extra om du behöverSnyggt! Jo sett en hel del dÀr med. Hade underlÀttat om det fanns kompletta kit. Men men fÄr plocka ihop lite frÄn olika sÀljare helt enkelt
Kromade tim-markeringar har jag extra om du behöver
Tack, men tÀnkte göra en matt mod. Till att börja med iaf
HÄller SKXMOD högre klass Àn prylarna pÄ Aliexpress eller Àr det lite same same?
Nog mer att du vet vad du fÄr hos skxmod, hos ali Àr det kanske mer lotto
SÄ jÀkla gott att se att du Àr pÄ G igen
Ja du har helt rÀtt, den har mÄnga check in the boxDet dÀr Àr (kanske?) den finaste av dem alla!
Bara fortsÀtt tipsa! Det Àr vÀldigt uppskattat.Det vimlar av oÀkta G-Shocks pÄ olika köp&sÀlj-sidor numera sÄ man vÄgar knappt ge nÄgra tips. Men OM den hÀr Àr Àkta sÄ Àr det ett bra pris:
Den dÀr Àr tjusig den kÀnde ocksÄ för gwg idagMeckar tillbaka cammo bandet
Hade tappat bort det lilla stiftet som ska guida armbandet
Men det fungerar bra ÀndÄ
Det funkar att anvÀnda en bit av ett kraftigare gem, som pinne, istÀllet har jag hörtMeckar tillbaka cammo bandet
Hade tappat bort det lilla stiftet som ska guida armbandet
Men det fungerar bra ÀndÄ
Bra tips det hade jag inte tÀnkt pÄ!Det funkar att anvÀnda en bit av ett kraftigare gem, som pinne, istÀllet har jag hört
SÀtt porter bezel och lÀnk pÄ den.Denna Àr ocksÄ trevlig, fÀrgmÀssigt mer balanserad Àn Portermodden. Men man gillar ju gun metal-bezeln