1kgGodmorgon! Sedvanlig frukost som bestÄr av 1kg kvarg med kaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
1kgGodmorgon! Sedvanlig frukost som bestÄr av 1kg kvarg med kaffe.
Gröna med positiv display?@Mikko Luiro har du kvar forumets snyggaste Rangeman?
Vilket litet pakÀÀÀt...PakÀÀÀÀÀÀt
PakÀÀÀÀÀÀt
Om du menar denna sÄ Àr svaret JAWOHL!@Mikko Luiro har du kvar forumets snyggaste Rangeman?
Japp det Àr den jag menar, fÀrgkombinationen Àr sÄ balanserat bra i denOm du menar denna sÄ Àr svaret JAWOHL!
Fast denna stjÀl ALL handledstid sen jag skaffade den nyligen.
Att du inte skaffar gröna klÀder till din YJapp det Àr den jag menar, fÀrgkombinationen Àr sÄ balanserat bra i den
Den blir ÀndÄ inte riktigt lika bra. Lite synd att jag sÄlde den till @Mikko Luiro men den fick inte handledstiden den förtjÀnar hos mig och @Mikko Luiro var sÄ glad att kunna fÄ loss denAtt du inte skaffar gröna klÀder till din Y
Det stĂ€mmer - jag var och Ă€r glad över att ha den! Den Ă„ker pĂ„ litet nu och dĂ„. Ăr ju klockren nĂ€r man Ă€r i skog och mark.Den blir Ă€ndĂ„ inte riktigt lika bra. Lite synd att jag sĂ„lde den till @Mikko Luiro men den fick inte handledstiden den förtjĂ€nar hos mig och @Mikko Luiro var sĂ„ glad att kunna fĂ„ loss den
Vilket litet pakÀÀÀt...
Tillbaka till squares?NyförvÀrvet. U-modellen. VÀldigt lÀtt och trevlig
Inte riktigt dÀr Àn, men intresset för dem börjar vakna igen Otroligt smidiga pÄ armen jÀmfört med grodorna.Tillbaka till squares?
Bara en??? Kan man ha bara en???Om man enbart ska ha en G-Shock, vilken ska man ha dÄ? Finns det nÄgon holy grail?