Nyss hemkommen GW-5000.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"White-blue G-Shock GBA-900CB-7A and black-blue GBA-900CB-1A are first GBA-900 models with positive LCD display"
![]()
![]()
![]()
SkÀrtorsdag = modtorsdag
Har blivit lite sugen pÄ den fyrkant som har band av bÄde resin och lÀnk. Har sett den hÀr i trÄden. Kommer dock inte pÄ referensen.
NĂ„gon som vet vilken jag menar?
![]()
Den Àr sÄ muppig. Har vi en sÄn i trÄden?![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Eller
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Den Àr underbar!Den Àr sÄ muppig. Har vi en sÄn i trÄden?
YesDen Àr sÄ muppig. Har vi en sÄn i trÄden?
Köööp!48k för den hÀr, vilket Àr billigt (i förhÄllande till ordinarie pris)
![]()
![]()
Eller
![]()
Den Àr underbar!
Jag har en och @daniel svensson har en med positiv display. Sen var det nÄgon mer ocksÄ![]()
@Nygren
![]()
Köp Casio klocka online hos Magnussons Ur med gratis frakt och fri försÀkring.
UpptÀck vÄrt stora utbud av Casio klockor! Handla nu och fÄ fri frakt, gratis försÀkring och snabb leverans. Hög kvalitet och stilren design - passa pÄ att köp din nya favoritklocka hos oss idag!magnussonsur.se
Tack för svaren!
Kul att du Àr nöjd. Riktigt trevlig modell nu nÀr den fÄtt komma fram i ljuset
6h... du menar vĂ€l 90min? det Ă€r ju halvdag idagâJobbar hemifrĂ„nâ idagâŠ.
Landy tittar pÄ mig och sÀger: Det Àr bara 6 timmar kvar till befrielsen
![]()
Kastar lystna blickar pÄ den. Men prisbilden Àr ju horribelKöööp!![]()