Lejonel
Basic
Bara en???Kan man ha bara en???
Kör pÄ en stÄl-square![]()
Haha kan ju börja med en iaf
TÀnkte nÄgot annat Àn stÄl. Har sÄ mÄnga divers och likande sÄ vore schysst med en smidig och lÀtt Casio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara en???Kan man ha bara en???
Kör pÄ en stÄl-square![]()
Jag Àr helt inne pÄ grodor och dom stora modellerna.Inte riktigt dÀr Àn, men intresset för dem börjar vakna igenOtroligt smidiga pÄ armen jÀmfört med grodorna.
GW-M5610 eller GW-B5600Haha kan ju börja med en iaf
TÀnkte nÄgot annat Àn stÄl. Har sÄ mÄnga divers och likande sÄ vore schysst med en smidig och lÀtt Casio![]()
Kan verkligen instĂ€mma med föregĂ„ende talare. Samma sits som dig för inte sĂ„ lĂ€nge sedan. Blev en GW-M5610 och den har kommit till anvĂ€ndning i större utstrĂ€ckning Ă€n vad jag hade rĂ€knat med. Ohyggligt nöjd med den. Har typ alla funktioner man kan önska dig och sjukt trevliga smĂ„ finesser. Jag sĂ€ger bara, KĂP! Du lĂ€r icke bli besviken.Tack för tipset, ska spanas in![]()
Du har fÄtt finfina tips. 5610 Àr kanon för pengen. Vill man jacka upp det lite kan man kolla pÄ den alltid hyllade GW-5000. Eller varför inte en metallfyrkant.Om man enbart ska ha en G-Shock, vilken ska man ha dÄ? Finns det nÄgon holy grail?
Om man enbart ska ha en G-Shock, vilken ska man ha dÄ? Finns det nÄgon holy grail?
Vad Àr det för modellnummer pÄ denna?Fika pÄ Maxi med lillgrabben.![]()
DW-6900WW-7
Inte stÄl men ÀndÄ lÀtt.. Titan! Enkelt valHaha kan ju börja med en iaf
TÀnkte nÄgot annat Àn stÄl. Har sÄ mÄnga divers och likande sÄ vore schysst med en smidig och lÀtt Casio![]()
Den röda mÄste vara en GLX-5600-4 va?
GBX-100 heter den.Vad Àr det för modellnummer pÄ denna?
Haha kan ju börja med en iaf
Jag kan bara instÀmma med @Derix . Titanmodellerna Àr mycket bra.Inte stÄl men ÀndÄ lÀtt.. Titan! Enkelt val
![]()