• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Audemars
2-Faktor
God pÄskdag!

Inspekterar min G-shocksamling. Finner att flera av dem har automatiskt stÀllt om till sommartid. Och flera av dem som ÀndÄ visar rÀtt har bara inte varit instÀllda pÄ vintertid sÄ de visar rÀtt igen.

Konstaterar att det Àr 1 fack tomt(om jag inte glömt bort nÄgon som ligger nÄnstans) och det Àr minst 3 shockar jag suktar efter...

1000017866.jpg
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
God pÄskdag!

Inspekterar min G-shocksamling. Finner att flera av dem har automatiskt stÀllt om till sommartid. Och flera av dem som ÀndÄ visar rÀtt har bara inte varit instÀllda pÄ vintertid sÄ de visar rÀtt igen.

Konstaterar att det Àr 1 fack tomt(om jag inte glömt bort nÄgon som ligger nÄnstans) och det Àr minst 3 shockar jag suktar efter...

1000017866.jpg
Ja men vad*n, kan vĂ€l lĂ€gga upp min samling ocksĂ„ 😋 dock Ă€r tvĂ„ pĂ„vĂ€g men behöver kanske slĂ€ppa en eller tvĂ„ utav dem, tanken kanske Ă€r vita DW-6900... đŸ€”
1000002220.jpg
 

T-wiz

Cartier
2-Faktor
Stilrent Àr ju stilrent :)

Men sÀg avskalat dÄ istÀllet. AlltsÄ en klocka som inte sticker ivÀg för mycket med galna fÀrger osv.
Gotcha! 🙂

Du har fĂ„tt tips om squares - medhĂ„ll, jag tycker GW-002E sitter vĂ€ldigt bekvĂ€mt, den sticker inte ut heller. Sen kanske en GA-2100 skulle kunna vara nĂ„got? Beroende pĂ„ vad man tycker om modellen sĂ„klart 🙂
 
Topp