Annandag pÄsk och helgen Àr snart över. I södra Norrbotten har vi haft lite otur med vÀdret. Mestadels mulet och snöfall.
Men mitt i oturen har jag en glad nyhet att förmedla. Min kÀresta som annars Àr helt ointresserad av klockor rÄkade se nÀr jag klocksurfade och sa: "-den dÀr Àr riktigt snygg!".
Och sa att hon skulle tÀnka sig en sÄdan.
Tja, vad gör jag dÄ? BestÀller den givetvis!
Detta Àr modellen:
Det handlade hÀr om att hitta rÀtt fÀrg pÄ klockan! Och hon har faktiskt haft pÄ sig den.
Sen hittade jag en annan modell hÀr pÄ sÀljes. OcksÄ i beige men med lite annan nyans.
Betydligt större men hon gillade den ocksÄ!
Tack @Agnbyâ !
NÀsta steg vore vÀl att fÄ henne att jojna KS, men det har jag inga större förhoppningar om.
Men mitt i oturen har jag en glad nyhet att förmedla. Min kÀresta som annars Àr helt ointresserad av klockor rÄkade se nÀr jag klocksurfade och sa: "-den dÀr Àr riktigt snygg!".
Och sa att hon skulle tÀnka sig en sÄdan.
Tja, vad gör jag dÄ? BestÀller den givetvis!
Detta Àr modellen:
Det handlade hÀr om att hitta rÀtt fÀrg pÄ klockan! Och hon har faktiskt haft pÄ sig den.
Sen hittade jag en annan modell hÀr pÄ sÀljes. OcksÄ i beige men med lite annan nyans.
Betydligt större men hon gillade den ocksÄ!
Tack @Agnbyâ !
NÀsta steg vore vÀl att fÄ henne att jojna KS, men det har jag inga större förhoppningar om.
Senast Àndrad: