• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Audemars
2-Faktor
Annandag pÄsk och helgen Àr snart över. I södra Norrbotten har vi haft lite otur med vÀdret. Mestadels mulet och snöfall.
Men mitt i oturen har jag en glad nyhet att förmedla. Min kÀresta som annars Àr helt ointresserad av klockor rÄkade se nÀr jag klocksurfade och sa: "-den dÀr Àr riktigt snygg!".
Och sa att hon skulle tÀnka sig en sÄdan.
Tja, vad gör jag dÄ? BestÀller den givetvis!
Detta Àr modellen:

1000017870.jpg


Det handlade hÀr om att hitta rÀtt fÀrg pÄ klockan! Och hon har faktiskt haft pÄ sig den.
Sen hittade jag en annan modell hÀr pÄ sÀljes. OcksÄ i beige men med lite annan nyans.
Betydligt större men hon gillade den ocksÄ!
Tack @Agnby⌚ !

1000017869.jpg


NÀsta steg vore vÀl att fÄ henne att jojna KS, men det har jag inga större förhoppningar om.
 
Senast Àndrad:

T-wiz

Cartier
2-Faktor
Annandag pÄsk och helgen Àr snart över. I södra Norrbotten har vi haft lite otur med vÀdret. Mestadels mulet och snöfall.
Men mitt i oturen har jag en glad nyhet att förmedla. Min kÀresta som annars Àr helt ointresserad av klockor rÄkade se nÀr jag klocksurfade och sa: "-den dÀr Àr riktigt snygg!".
Och sa att hon skulle tÀnka sig en sÄdan.
Tja, vad gör jag dÄ? BestÀller den givetvis!
Detta Àr modellen:

1000017870.jpg


Det handlade hÀr om att hitta rÀtt fÀrg pÄ klockan! Och hon har faktiskt haft pÄ sig den.
Sen hittade jag en annan modell hÀr pÄ sÀljes. OcksÄ i beige men med lite annan nyans.
Betydligt större men hon gillade den ocksÄ!
Tack @Agnby⌚ !

1000017869.jpg


NÀsta steg vore vÀl att gÄ henne att jojna KS, men det har jag inga större förhoppningar om.
Har en Baby-G square i ungefĂ€r samma fĂ€rgsĂ€ttning som jag gav sambon en gĂ„ng, men den anvĂ€nds inte, hon skaffade en sĂ„n dĂ€r fit bit.. SĂ„ den kanske sĂ€ljs nĂ„gon gĂ„ng i framtiden 😅
 

ekke

Rolex
2-Faktor
PakÀÀÀt đŸ„ł
Hade en plan för hur jag ska öppna de fem nya tillskotten som kommit in under mars. En om dagen i en viss ordning. Men jag kunde inte avgöra vilken som var vilken av dessa, sÄ det fick bli en lottdragning.
1000007245.jpg


1000007246.jpg

Och först ut blev en GA-2000S-7A đŸ€
Har lĂ€nge velat testa en GA-2000, men aldrig hittat nĂ„gon kĂ€nnts 100. En tajt och somrig bekantskap, sitter som en smĂ€ck 👊

1000007247.jpg

1000007250.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
PakÀÀÀt đŸ„ł
Hade en plan för hur jag ska öppna de fem nya tillskotten som kommit in under mars. En om dagen i en viss ordning. Men jag kunde inte avgöra vilken som var vilken av dessa, sÄ det fick bli en lottdragning.
1000007245.jpg


1000007246.jpg

Och först ut blev en GA-2000S-7A đŸ€
Har lĂ€nge velat testa en GA-2000, men aldrig hittat nĂ„gon kĂ€nnts 100. En tajt och somrig bekantskap, sitter som en smĂ€ck 👊

1000007247.jpg

1000007250.jpg
Underskattad modell det dĂ€r🙂 JĂ€kligt snygg i vitt👍
 

herr_ferrum

Cartier
2-Faktor
PakÀÀÀt đŸ„ł
Hade en plan för hur jag ska öppna de fem nya tillskotten som kommit in under mars. En om dagen i en viss ordning. Men jag kunde inte avgöra vilken som var vilken av dessa, sÄ det fick bli en lottdragning.
1000007245.jpg


1000007246.jpg

Och först ut blev en GA-2000S-7A đŸ€
Har lĂ€nge velat testa en GA-2000, men aldrig hittat nĂ„gon kĂ€nnts 100. En tajt och somrig bekantskap, sitter som en smĂ€ck 👊

1000007247.jpg

1000007250.jpg
Riktigt snygg! Gillar GA-2000 men har aldrig sett den vita, somrig som sagt.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
PakÀÀÀt đŸ„ł
Hade en plan för hur jag ska öppna de fem nya tillskotten som kommit in under mars. En om dagen i en viss ordning. Men jag kunde inte avgöra vilken som var vilken av dessa, sÄ det fick bli en lottdragning.
1000007245.jpg


1000007246.jpg

Och först ut blev en GA-2000S-7A đŸ€
Har lĂ€nge velat testa en GA-2000, men aldrig hittat nĂ„gon kĂ€nnts 100. En tajt och somrig bekantskap, sitter som en smĂ€ck 👊

1000007247.jpg

1000007250.jpg

Hade en i camo, vĂ€ldigt skön iaf att bĂ€ra đŸ‘ŒđŸ»
Bra i vit fÀrg!
 

ekke

Rolex
2-Faktor
Underskattad modell det dĂ€r🙂 JĂ€kligt snygg i vitt👍

Riktigt snygg! Gillar GA-2000 men har aldrig sett den vita, somrig som sagt.

Hade en i camo, vĂ€ldigt skön iaf att bĂ€ra đŸ‘ŒđŸ»
Bra i vit fÀrg!

Det Ă€r verkligen en bĂ€ttre-live-klocka med den borstade metallurtavlan som glĂ€nser till vissa vinklar 💎👌
 
Topp