• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lejonel

Basic
Gotcha! 🙂

Du har fĂ„tt tips om squares - medhĂ„ll, jag tycker GW-002E sitter vĂ€ldigt bekvĂ€mt, den sticker inte ut heller. Sen kanske en GA-2100 skulle kunna vara nĂ„got? Beroende pĂ„ vad man tycker om modellen sĂ„klart 🙂

Sen sÄ Àr ju @Mikko Luiro vÀldigt kÀr i sin GBX-100, sÄpass sÄ man sjÀlv Àr sugen.

Den Àr ju Ànnu mer stilren Àn en standard square.


Tack för tipsen till er bÄda. Nu blir det att jaga rÀtt pÄ nÄgon schysst variant av dessa :)
 

ekke

Silver
2-Faktor
Jahapp, ser ut att klara av OWG i Ă„r medđŸ„ł.
Sista Àventyret för Leif GW-5000 den hÀr gÄngen.
1000007201.jpg
 

Mikko Luiro

Guld
2-Faktor
Tack för tipsen till er bÄda. Nu blir det att jaga rÀtt pÄ nÄgon schysst variant av dessa :)
Gbx-100 Àr ju en utgÄngen modell vad jag vet, sÄ ska man ha en sÄn fÄr man kvicka sig pÄ litet. Finns inte kvar överallt - jag köpte t.ex. cyberphotos sista ex. Men det Àr ett mycket bra val annars, fast med den reservationen att jag valt att helt skippa alla semismarta funktioner och köra den i "dum-lÀge" s.a.s.
 
Senast Àndrad:

ekke

Silver
2-Faktor
Gbx-100 Àr ju en utgÄngen modell vad jag vet, sÄ ska man ha en sÄn fÄr man kvicka sig pÄ litet. Finns inte kvar överallt - jag köpte t.ex. cyberphotos sista ex. Men det Àr ett mycket bra val annars, fast med den reservationen att jag valt agg helt skippa alla semismarta funktioner och köra den i "dum-lÀge" s.a.s.
Fast GBX-100TT modellerna slÀpptes i april 2023... KÀnns mer som att det Àr en ovanlig modell hÀr i krokarna snarare Àn att dom Àr discontinued, eller?
 
Topp