• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nygren

Audemars
2-Faktor
IMG_9208.jpeg
 

Lejonel

Omega
NĂ„gon som har denna eller annan fĂ€rg med detta armband? Är armbandet skönt tro? Sett lite trĂ„kiga recensioner om just denna sĂ„ Ă€r lite skeptisk.


GM-2100C-5AER​

gm-2100c-5aer_or01_web_mioxwx6tvofkoq9l.jpg
 
Senast Àndrad:

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
NĂ„gon som har denna eller annan fĂ€rg med detta armband? Är armbandet skönt tro? Sett lite trĂ„kiga recensioner om just denna sĂ„ Ă€r lite skeptisk.

gm-2100c-5aer_or01_web_mioxwx6tvofkoq9l.jpg
Har Àgt en och har inte sÄ mycket att sÀga om bandet egentligen. AnvÀnde den bara 2-3 gÄnger och inget sÀrskilt jag noterade, sÄ det Àr vÀl pÄ gott och ont. Det Àr en snygg klocka irl, men föredrar fyrkanterna. Som sagt, anvÀnde för lite för att komma med större intryck, men gillar du den sÄ köp. Banden gÄr vÀl att byta till vad som sÄ lÀnge mm stÀmmer, eller krÀvs det nÄgot speciellt till adaptern?
 

Lejonel

Omega
Har Àgt en och har inte sÄ mycket att sÀga om bandet egentligen. AnvÀnde den bara 2-3 gÄnger och inget sÀrskilt jag noterade, sÄ det Àr vÀl pÄ gott och ont. Det Àr en snygg klocka irl, men föredrar fyrkanterna. Som sagt, anvÀnde för lite för att komma med större intryck, men gillar du den sÄ köp. Banden gÄr vÀl att byta till vad som sÄ lÀnge mm stÀmmer, eller krÀvs det nÄgot speciellt till adaptern?
Hittade denna till ett hyfsat pris sÄ slÄr nog till. Verkar vara specialband för just den modellen men inte sÀker. FÄr se om Ali eller Amazon har nÄgra schyssta om armbandet skaver eller sÄ helt enkelt :)
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Hittade denna till ett hyfsat pris sÄ slÄr nog till. Verkar vara specialband för just den modellen men inte sÀker. FÄr se om Ali eller Amazon har nÄgra schyssta om armbandet skaver eller sÄ helt enkelt :)
Det finns bÄde gummi/resinband och stÄl-lÀnk att skaffa om man vill :)
Bytte till ett rött band pÄ min röda GM och lÀnk pÄ min silver-GM.
 

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
Den hÀr ser ut att "boostas" av nÄgon vÀn till sÀljaren. SÀljaren Àr frÄn samma stad i Polen som en nyreggad budgivare. Behöver ju inte betyda nÄgot i slutÀndan ÀndÄ, men nÄt att tÀnka pÄ om man som jag Àr intresserad av att buda.

Screenshot_20240402-195649_Tradera.jpg


 

ekke

Rolex
2-Faktor
Den hÀr ser ut att "boostas" av nÄgon vÀn till sÀljaren. SÀljaren Àr frÄn samma stad i Polen som en nyreggad budgivare. Behöver ju inte betyda nÄgot i slutÀndan ÀndÄ, men nÄt att tÀnka pÄ om man som jag Àr intresserad av att buda.

Screenshot_20240402-195649_Tradera.jpg


Bra observerat 👍
 

Derix

Patek
2-Faktor
Den hÀr ser ut att "boostas" av nÄgon vÀn till sÀljaren. SÀljaren Àr frÄn samma stad i Polen som en nyreggad budgivare. Behöver ju inte betyda nÄgot i slutÀndan ÀndÄ, men nÄt att tÀnka pÄ om man som jag Àr intresserad av att buda.

Screenshot_20240402-195649_Tradera.jpg


Hoppas att ”kompisen” vinner sĂ„ fĂ„r sĂ€ljaren betala provision till Tradera.
 

TychoBrahe

Panerai
2-Faktor
18 grader och sol igÄr, idag detta... Tur att OWGM Àr slut sÄ att man kan glÀdjas Ät nyförvÀrvet i alla fall!
20240402_193949.jpg
20240402_194015.jpg
Den dĂ€r var jag nĂ€ra pĂ„ att klicka hem under pĂ„skhelgen. Ser riktigt bra ut. SĂ„g att Kultacenter hade bra pris, va det dĂ€r du köpte ifrĂ„n? Mina hundar va lika pigga pĂ„ att gĂ„ ut idag btw 😑
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Den dĂ€r var jag nĂ€ra pĂ„ att klicka hem under pĂ„skhelgen. Ser riktigt bra ut. SĂ„g att Kultacenter hade bra pris, va det dĂ€r du köpte ifrĂ„n? Mina hundar va lika pigga pĂ„ att gĂ„ ut idag btw 😑
Ja, Ă€r riktigt nöjd med den. BestĂ€llde min frĂ„n Klockmagasinet för typ 1500kr sĂ„ vĂ€ldigt bra pris dĂ€r med. 😊 Hunden var ungefĂ€r lika sugen som mig pĂ„ att gĂ„ ut i det dĂ€r vĂ€dret sĂ„ jag förstĂ„r dem. 😅
 
Topp