Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tuff juh!PakÀÀÀÀt och kaffe.
Blev en 6900 SeaSnake idag.
Gillar den skarpt med sin tydliga display och poppiga intryck utan att för den delen vara pastellfÀrgad.
Den har ocksÄ dubbel tidtagning (tvÄ separata), rÀtt udda eller?
Har Ă€gt en och har inte sĂ„ mycket att sĂ€ga om bandet egentligen. AnvĂ€nde den bara 2-3 gĂ„nger och inget sĂ€rskilt jag noterade, sĂ„ det Ă€r vĂ€l pĂ„ gott och ont. Det Ă€r en snygg klocka irl, men föredrar fyrkanterna. Som sagt, anvĂ€nde för lite för att komma med större intryck, men gillar du den sĂ„ köp. Banden gĂ„r vĂ€l att byta till vad som sĂ„ lĂ€nge mm stĂ€mmer, eller krĂ€vs det nĂ„got speciellt till adaptern?NĂ„gon som har denna eller annan fĂ€rg med detta armband? Ăr armbandet skönt tro? Sett lite trĂ„kiga recensioner om just denna sĂ„ Ă€r lite skeptisk.
Hittade denna till ett hyfsat pris sÄ slÄr nog till. Verkar vara specialband för just den modellen men inte sÀker. FÄr se om Ali eller Amazon har nÄgra schyssta om armbandet skaver eller sÄ helt enkeltHar Àgt en och har inte sÄ mycket att sÀga om bandet egentligen. AnvÀnde den bara 2-3 gÄnger och inget sÀrskilt jag noterade, sÄ det Àr vÀl pÄ gott och ont. Det Àr en snygg klocka irl, men föredrar fyrkanterna. Som sagt, anvÀnde för lite för att komma med större intryck, men gillar du den sÄ köp. Banden gÄr vÀl att byta till vad som sÄ lÀnge mm stÀmmer, eller krÀvs det nÄgot speciellt till adaptern?
Det finns bÄde gummi/resinband och stÄl-lÀnk att skaffa om man villHittade denna till ett hyfsat pris sÄ slÄr nog till. Verkar vara specialband för just den modellen men inte sÀker. FÄr se om Ali eller Amazon har nÄgra schyssta om armbandet skaver eller sÄ helt enkelt
Aha, dÀr ser man. Försöker hitta ett grönt som passar denna i gummi. För det mÄste vÀl ÀndÄ vara mest bekvÀmt med band i gummi till denna sorts klocka?Det finns bÄde gummi/resinband och stÄl-lÀnk att skaffa om man vill
Bytte till ett rött band pÄ min röda GM och lÀnk pÄ min silver-GM.
Bra observeratDen hÀr ser ut att "boostas" av nÄgon vÀn till sÀljaren. SÀljaren Àr frÄn samma stad i Polen som en nyreggad budgivare. Behöver ju inte betyda nÄgot i slutÀndan ÀndÄ, men nÄt att tÀnka pÄ om man som jag Àr intresserad av att buda.
CASIO G-SHOCK GW-M5630D
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-04-07 13:37:36. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Hoppas att âkompisenâ vinner sĂ„ fĂ„r sĂ€ljaren betala provision till Tradera.Den hĂ€r ser ut att "boostas" av nĂ„gon vĂ€n till sĂ€ljaren. SĂ€ljaren Ă€r frĂ„n samma stad i Polen som en nyreggad budgivare. Behöver ju inte betyda nĂ„got i slutĂ€ndan Ă€ndĂ„, men nĂ„t att tĂ€nka pĂ„ om man som jag Ă€r intresserad av att buda.
CASIO G-SHOCK GW-M5630D
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-04-07 13:37:36. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Bra dÀr! Hade du alla?Har haft nÄgra GWG1000..
Funderar pÄ att skaffa EN nu..
Om jag minns rÀtt, sÄ hade jag dom alla.Bra dÀr! Hade du alla?
Den dÀr var jag nÀra pÄ att klicka hem under pÄskhelgen. Ser riktigt bra ut. SÄg att Kultacenter hade bra pris, va det dÀr du köpte ifrÄn? Mina hundar va lika pigga pÄ att gÄ ut idag btw18 grader och sol igÄr, idag detta... Tur att OWGM Àr slut sÄ att man kan glÀdjas Ät nyförvÀrvet i alla fall!
Ja, jag Àr faktiskt inte sÀker. Bara min spekulation att den Àr nedlagd...Fast GBX-100TT modellerna slÀpptes i april 2023... KÀnns mer som att det Àr en ovanlig modell hÀr i krokarna snarare Àn att dom Àr discontinued, eller?
Bra pris, dĂ„ skulle man kunna spara ihop till flera stycken i denna börsen?Ăntligen fĂ„r 5610an vara med att skruva igen
Nya handbromsvajrar pÄ dotterns bil..
För att vara en 20(inte tusen)kronorsbil Àr den helt ok
Ja, Àr riktigt nöjd med den. BestÀllde min frÄn Klockmagasinet för typ 1500kr sÄ vÀldigt bra pris dÀr med. Hunden var ungefÀr lika sugen som mig pÄ att gÄ ut i det dÀr vÀdret sÄ jag förstÄr dem.Den dÀr var jag nÀra pÄ att klicka hem under pÄskhelgen. Ser riktigt bra ut. SÄg att Kultacenter hade bra pris, va det dÀr du köpte ifrÄn? Mina hundar va lika pigga pÄ att gÄ ut idag btw