Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har handlat OEM-delar för Casio frÄn Minott Center tidigare, skickas frÄn Tyskland sÄ man slipper tull och moms. HÀr har de reservbandet till GW-5000: https://www.minott-center.com/g-sho...and-fuer-gw-5000-resin-schwarz-casio/a-29596/.
Finns sÀkert fler bra butiker, jag hade stÀllt frÄgan i G-ShocktrÄden (https://klocksnack.se/threads/-officiella-g-shocktrÄden.24037/page-3976#post-4779733), dÀr finns det mÄnga med bra koll!
Skulle vilja se den IRL, men ja den blir finare Ä finare varje gÄng ^^ Hatar nÀr de hÀnder för jag vet vad de brukar leda tillBÀsta GWG hitills tycker jag.
Köööp!!!Skulle vilja se den IRL, men ja den blir finare Ä finare varje gÄng ^^ Hatar nÀr de hÀnder för jag vet vad de brukar leda till![]()
Sitter och gÄr igenom manualerna igen. MÄste göras nÀr man Àr pÄ alerten annars Àr det garanti pÄ att hamna i koma inom 5-10 minuter![]()
![]()
Synd att du inte kunde vara med i lördags.. DÄ hade vi ju kunnat haft tvÄ blingisar dÀrMÄndagsbling.
![]()
Allt Ă€r vĂ€ldigt uppstyrt tyvĂ€rr, pĂ„ gott och ontâŠInget slentrianflygande dvs![]()
Allt Ă€r vĂ€ldigt uppstyrt tyvĂ€rr, pĂ„ gott och ontâŠ
Intressant! SÄ det har samma effekt som att försöka titta pÄ en politisk "debatt" pÄ TV?garanti pÄ att hamna i koma inom 5-10 minuter
Ăr det verkligen ingen som har en 2110 att avyttra? Ska man behöva köpa en ny?
Bfu
![]()
Ja jo, det ligger en i korgen och vÀntar men kan man komma undan med nÄgra kronor mindre sÄ hade ju det varit najs
Ăh, glöm detta! bestĂ€llde ett stĂ„liskitt istĂ€lletĂr det verkligen ingen som har en 2110 att avyttra? Ska man behöva köpa en ny?
Bfu
![]()
Har du rÀknat dom??
Det stod 145 vill jag minnas, sÄ du Àr nog safe Àn sÄ lÀngeHar du rÀknat som??![]()
DÄ har han ca 50 kvarDet stod 145 vill jag minnas, sÄ du Àr nog safe Àn sÄ lÀnge![]()