Denna Àr nÀstan mer imponerande.

Bild frÄn samma FB trÄd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OMFGDenna Àr nÀstan mer imponerande.
Bild frÄn samma FB trÄd.
![]()
Jajjemen.Jaha nÀhÀ okejrÄ men eeeh va hettere Àr det nÄgon som har nÄ kul modd delar till oak medans man vÀntar pÄ stÄlkittet?
Minut och timring tÀnker jag vore kul att byta runt lite⊠@roosterman ?
Ja, man blir ju nyfiken pÄ hur de gröna ser utDenna Àr nÀstan mer imponerande.
Bild frÄn samma FB trÄd.
![]()
Ăr det samma kille? Som har dom gula alltsĂ„?Ja, man blir ju nyfiken pĂ„ hur de gröna ser ut![]()
MĂ€h, det har den ju typ redanJajjemen.
Har silver/chromade pÄ lager![]()
Hittade en guld oxÄ. Men tyvÀrr inga i fÀrg kvar.. Tror jagMÀh, det har den ju typ redan![]()
Langa över din 2110 bara sÄ Àr det lugntHittade en guld oxÄ. Men tyvÀrr inga i fÀrg kvar.. Tror jag![]()
Det Ă€r en annan kille som har de gula.Ăr det samma kille? Som har dom gula alltsĂ„?
PÄ bilden innan var ju galet mÄnga Kings oxÄ![]()
Typ, men det kan bli vĂ€rre Ă€n sĂ„! Mitt examensarbete handlade om âIce Rafted Debrisâ som i mĂ„ngt och mycket baserade sig pĂ„ mitt arbete att, i mikroskop, rĂ€kna gruskorn med pincett. Det var fanimig snĂ€ppet vĂ€rre Ă€n bĂ„de manualer och politiska debatterIntressant! SĂ„ det har samma effekt som att försöka titta pĂ„ en politisk "debatt" pĂ„ TV?![]()
Han har sÀkert lika mÄnga pÄ lÀnk ocksÄDÄ har han ca 50 kvar![]()
Den hÀr oaken frÄn IFLW Àr fasen ett riktigt konstverk
![]()
Riktigt bra gjort! Den vill jag gÀrna se i verkligheten.Den hÀr oaken frÄn IFLW Àr fasen ett riktigt konstverk
![]()