Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var httar man den lÀnken bÀst? Finns pÄ ebay för runt tusenlappen men finns det bÀttre stÀllen?BAM! Favoriten pÄ kompositlÀnk.
You lost me at "Byta ur modulen..."Prova att byta ut batteriet. Funkar det inte sÄ kan du ju byta ut modulen
Casiolingo för urverk. All elektronik och skÀrm sitter ihop, ganska smÀrtfri manöver att byta ut.You lost me at "Byta ur modulen..."
Börjar med batteri och sen googlar jag mig fram. Vill ju gÀrna att VM-94-klockan ska funka.
Jag Àr med! Kollar byte pÄ youtube just nu. Kan man köpa moduler pÄ bukten?Casiolingo för urverk. All elektronik och skÀrm sitter ihop, ganska smÀrtfri manöver att byta ut.
Jupp. Jag har köpt ett antal risiga klockor dÀr enbart för modulens skull. Modellnamnet spelar mindre roll, det Àr modulnumret som Àr det viktiga. Om din har en 901 sÄ ska det Àven passa med en 691. Sök t.ex. pÄ "casio 901".Jag Àr med! Kollar byte pÄ youtube just nu. Kan man köpa moduler pÄ bukten?
Just den nya lÀnken Àr lite dyrare. Tiktox Àr nog det billigaste i Europa. DÀr finns den gamla ocksÄ runt för 700 kr.Var httar man den lÀnken bÀst? Finns pÄ ebay för runt tusenlappen men finns det bÀttre stÀllen?
Japp Àren 901 i. Börjar med batteri sÄ fÄr vi se Thanks!Jupp. Jag har köpt ett antal risiga klockor dÀr enbart för modulens skull. Modellnamnet spelar mindre roll, det Àr modulnumret som Àr det viktiga. Om din har en 901 sÄ ska det Àven passa med en 691. Sök t.ex. pÄ "casio 901".
En luring i sammanhanget Àr att skÀrmarna kan skilja sig Ät mellan olika modeller utan att modulnumret Àndras.
Vad Àr referens pÄ den nya?Just den nya lÀnken Àr lite dyrare. Tiktox Àr nog det billigaste i Europa. DÀr finns den gamla ocksÄ runt för 700 kr.
Gamla:Vad Àr referens pÄ den nya?
BÄda passar 5610? Nybörjare pÄ G-shock sÄ vill vara sÀker...
Ja alla lÀnkar passar bÄde 5610 och 5600. Alla har 16 mm luggar.BÄda passar 5610? Nybörjare pÄ G-shock sÄ vill vara sÀker...
Du kan ju ocksÄ köpa nÄn av dom nyare bluetooth varianterna som redan sitter pÄ lÀnk!BÄda passar 5610? Nybörjare pÄ G-shock sÄ vill vara sÀker...
Vilken av den nya och gamla skulle du valt till en 5610?Du kan ju ocksÄ köpa nÄn av dom nyare bluetooth varianterna som red
HahaYou lost me at "Byta ur modulen..."
Börjar med batteri och sen googlar jag mig fram. Vill ju gÀrna att VM-94-klockan ska funka.
Skulle nog tagit den gamla! Billigare och kÀnns lika bra. Har bara lite annorlunda textur.Vilken av den nya och gamla skulle du valt till en 5610?
BestÀlld. Tack för suport.Skulle nog tagit den gamla! Billigare och kÀnns lika bra. Har bara lite annorlunda textur.
SÄ lite sÄBestÀlld. Tack för suport.
Klockan Àr verkligen kanon, men det Àr mÀrkligt det dÀr.. Innan helgen ens har tagit slut har jag börjat snegla pÄ att ersÀtta den med en GW-5000...DÄ har man till slut blivit med G-shock! [...]
Nytt batteri och helt funtionsduglig!