Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, trött Àr man. Höll pÄ att laborera lite i helgen.VÀnd bezeln
IgĂ„r trillad det ner ett par smĂ„fjun Ă€ven i SkĂ„ne! Det kĂ€ndes sĂ„dĂ€râŠGodmorgon! MĂ„ndagen bjuder pĂ„ sol och det snöar ett och annat smĂ„fjun.
Dual illuminator Àr ruskigt trevligt. SvÄrfotat men trevligt.
Kan tyvÀrr inte hÄlla med om detFörvÄnansvÀrt bra
FörvÄnansvÀrt bra
FörvÄnansvÀrt bra
Och bandhornen. Och boetten. Och urtavlan. Kanske baksidan Àr ok?Bandet ser lite B ut :/
Och bandhornen. Och boetten. Och urtavlan. Kanske baksidan Àr ok?
âDet Ă€r baksidan som rĂ€knasâ?Jag Ă€r en sĂ„n som har fallit för tjejer med konstiga hĂ„rfĂ€rger sĂ„ min Ă„sikt gĂ€llande framsidan ska nog inte tas i beaktning
Mane allt lite sugen idag blev de broshan... Eller syrran... Vet inte ri ligt vart man nu ska dra grÀnsen men med lite andra klÀder pÄPrisvÀrt!
Casio G-Shock 40th Anniversary Limited Edition DW-5040RX-7ER
Casio G-Shock 40th Anniversary Limited Edition DW-5040RX-7ER 48,9 mm x 42,8 mm x 13,5 mmwww.kulta-center.com
Jag Àr en sÄn som har fallit för tjejer med konstiga hÄrfÀrger sÄ min Äsikt gÀllande framsidan ska nog inte tas i beaktning