• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
God Paisley-tisdag😁
IMG_20240423_060525.jpg
 

Derix

Patek
2-Faktor
Lite sugen pÄ att hitta en somrigare modell, sneglade pÄ Clear Remix, ex DWE-5640RX-7
Sitter experterna pÄ nÄgra bÀttre tips?
Jag hade ju kört pĂ„ DW-5040RX istĂ€llet, sĂ„ fĂ„r du screwback. Å andra sidan ingen lĂ€nk om det Ă€r viktigt för dig.

 
Senast Àndrad:

Rotwang

Rolex
2-Faktor

roosterman

G-shock
2-Faktor
Eftersom min M5610 inte vill synka mot atomuret i Tyskland hemma hos mig sĂ„ skaffade jag en app sĂ„ jag kan ”ful-synka” 😂

NĂ„n mer Ă€n jag som gör sĂ„ eller Ă€r det att svĂ€ra i kyrkan ? 😁
Man kan göra sĂ„... Men Ă€r det rĂ€tt?? Det Ă€r frĂ„gan ;) 😁
Alla sÀtt Àr vÀl bra utom dom dÄliga ;)
 

Derix

Patek
2-Faktor
Eftersom min M5610 inte vill synka mot atomuret i Tyskland hemma hos mig sĂ„ skaffade jag en app sĂ„ jag kan ”ful-synka” 😂

NĂ„n mer Ă€n jag som gör sĂ„ eller Ă€r det att svĂ€ra i kyrkan ? 😁
FrĂ„gan Ă€r vad man Ă€r ute efter. NĂ€r MB6 funkar sĂ„ Ă€r det vĂ€ldigt bekvĂ€mt att slippa stĂ€lla om klockan och veta att den gĂ„r rĂ€tt. För mina andra klockor sĂ„ stör det mig inte att de gĂ„r upp till en minut fel, sĂ„ lĂ€nge jag inte tar ett foto pĂ„ flera klockor samtidigt 😬
 
Topp