Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som @Sonnyboy men pÄ land
Fast han har nog mÄnga fler mÀtare och knappar iofs
Hehe det Àr frÄgan!Ooh lite sugen Àr man ju, men vet inte om man ska ha en till vit eller om denna mod rÀcker
Kontrar med mitt kontorBĂ€sta kontorsutsikten?
Ja verkligenHehe det Àr frÄgan!
KĂĂĂĂĂööööp!alltsĂ„ ⊠Àr redan sugen pĂ„ en ny G-shock âŠ
Tankarna gÄr Ät en G-Shock GW-5000U-1ER.
Hur stor Àr skillnaden pÄ kvalite mellan den och min nuvarande M5610U ?
PÄ nÀtet sÀger de flesta att skillnaden Àr mÀrkbar.
DÄ jag sen tidigare Àr en sucker för dykare sÄ Àr ju tanken att ha Àven en G-shock med boett i stÄl och liiite mer tyngd vÀldigt lockande
En snygg baksida gillas!KĂĂĂĂĂööööp!
Skillnaden Àr tydlig. StÄlboett med screwback (baksidan rÀknas?) ger mer tyngd och kÀnns avsevÀrt mer gedigen.
Den har dessutom mjukare band.
(arkivbild)
Det dÀr hade vart ett givet köp för migTack! Negativ display passar modellen bra tycker jag. DÀremot tycker jag att den svarta borde ha positiv display. Typ sÄ hÀr.
Eller varför inte sÄ hÀr.
Den gulgröna och den grÄa med spegel display Àr lite coola.Dom hÀr var ju lite coola. GDB500.
NÀÀÀBÀsta kontorsutsikten?
SĂ„na gillar jag juBra pris!
Avslutad - Casio GW-B5600SL-4JF G-Shock
SÀljes en Casio GW-B5600SL-4JF G-Shock. Bra skick pÄ klockan. Kommer full set. Mer info om klockan gÄr att hitta hÀr: https://www.amazon.com/Casio-GW-B5600SL-4JF-G-Shock-Shipped-Released/dp/B0B24W5BJ8 700 kr inklusive skicka lÀtt.klocksnack.se
Den gröna........Den gulgröna och den grÄa med spegel display Àr lite coola.
Köööp!!!Den gröna........
SÄ beter sig min mobil nÀr jag har dÄlig wifimottagning. HjÀlper i mitt fall att antingen fÄ wifi igen eller gÄ över pÄ mobiltEn liten frÄga: senaste tiden har jag haft problem med att ladda upp bilder. Jag kan vara tvungen att göra över 10 omförsök för en bild innan den börjar ladda upp. NÀr det börjar ladda sÄ ser man att det börjar rÀkna procent. Men ser det ut som lÀngst till höger i bilden sÄ pÄbörjas aldrig nÄgon uppladdning utan man fÄr ta bort rutan och trycka igen pÄ bifoga bilder och vÀlja bild igen.
Ăr det min mobil eller Klocksnack som tjorvar?