Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag hoppade pÄ vid sidan 646 med min D1000 Frogman.2a April 2020, sidan 822![]()
Jag och @Jockinho har bÄda inlÀgg pÄ sidan 2.4000e sidan i denna trÄd! NÀstan 10 Är sen den startades. Finns det mÄnne tro nÄn som varit med frÄn början och lÀst varenda inlÀgg?![]()
Wooohoooo! 3000 sidor! Tack för forumets bÀsta trÄd!
![]()
16 Mars 2019 sidan 426 hoppade jag in med en GPR-B1000 om jag kollat rÀttJag hoppade pÄ vid sidan 646 med min D1000 Frogman.
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
NÀr ska du mÄla knappen?? ;) Borde ha samma grÄnyans + rött G. FÄ se... börjar tycka om det sÄ hÀr mer och mer... speciellt pÄ kvÀllen, finns inte en chans att man missar knappen :Dklocksnack.se
Helnöjd
![]()
4000, lysande!Vi firar 4000 sidor i forumets bÀsta trÄd!
![]()
Har haft den nÄgon vecka. HÀrlig pjÀs. Varvar med min G-SHOCK frÄn gruppköpet, men det blir mest denna för tillfÀllet.
![]()
Detta fick mig att fundera pÄ hur lÀnge jag "hÀngt" i den hÀr trÄden (som nÀstan Àr den enda jag Àr nÄgorlunda aktiv i numera...) Hittade ett inlÀgg frÄn för drygt fem Är sen, men hade lurkat sÀkert ett Är eller sÄ innan det. PÄ sidan 380 var vi pÄ den tiden. Har sett mÄnga komma och gÄ under de Ären. Vissa fÄ finns dock kvar, vilket Àr kul! Tveklöst KS bÀsta trÄd!4000e sidan i denna trÄd! NÀstan 10 Är sen den startades. Finns det mÄnne tro nÄn som varit med frÄn början och lÀst varenda inlÀgg?![]()
Hur gick det?PÄ jobbet för att kolla upp löst inbrottslarm..
![]()
Det gick "bra".Hur gick det?![]()
FÄr sluta ta sÄdan fina bilder (bra ljus osv)... ja lyckas aldrig fÄ till det
Första inlÀgg pÄ sidan 72 frÄn 2017 och jag snackade om min GW-5000 som jag hade köpt frÄn Shoppinginjapan. Det var pÄ den tiden @Fujoor var kung i trÄden. Han gjorde alltid snygga moddar och tog fantastiska bilder. Det verkar ocksÄ som om handledsmÄttet ökat med 10mm frÄn den tiden.Skitsnyggt! Var köper du tillbehören? Jag har en GW5000 som behöver pimpas!
ApropÄ kungar, undra om @S.L har kvar nÄgon GFörsta inlÀgg pÄ sidan 72 frÄn 2017 och jag snackade om min GW-5000 som jag hade köpt frÄn Shoppinginjapan. Det var pÄ den tiden @Fujoor var kung i trÄden. Han gjorde alltid snygga moddar och tog fantastiska bilder. Det verkar ocksÄ som om handledsmÄttet ökat med 10mm frÄn den tiden.
Jag gjorde en liknande tabbe för nÄgra Är sen, var snÀll mot den skyldige nÀr du fÄr tag i den!Det gick "bra".
NÄgon som jobbat sent och sen gÄtt ut via larmat omrÄde....
SÄ idag ska jag ta reda pÄ vem denna nÄgon var![]()
Den skyldige Àr numera funnen och (inte) utskÀlldJag gjorde en liknande tabbe för nÄgra Är sen, var snÀll mot den skyldige nÀr du fÄr tag i den!