SÄ beter sig min mobil nÀr jag har dÄlig wifimottagning. HjÀlper i mitt fall att antingen fÄ wifi igen eller gÄ över pÄ mobilt![]()
Jag kör helt och hÄllet pÄ mobildata eftersom jag har obegrÀnsad surf. Borde funka tÀnker jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ beter sig min mobil nÀr jag har dÄlig wifimottagning. HjÀlper i mitt fall att antingen fÄ wifi igen eller gÄ över pÄ mobilt![]()
Samma sak hÀnde mig nÀr jag laddade frÄn Norge. Klart irriterande!En liten frÄga: senaste tiden har jag haft problem med att ladda upp bilder. Jag kan vara tvungen att göra över 10 omförsök för en bild innan den börjar ladda upp. NÀr det börjar ladda sÄ ser man att det börjar rÀkna procent. Men ser det ut som lÀngst till höger i bilden sÄ pÄbörjas aldrig nÄgon uppladdning utan man fÄr ta bort rutan och trycka igen pÄ bifoga bilder och vÀlja bild igen.
Ăr det min mobil eller Klocksnack som tjorvar?
![]()
Det fÄr bli en wristshot pÄ detVi firar 4000 sidor i forumets bÀsta trÄd!
![]()
SĂ„na gillar jag ju![]()
Före o före.... Den Àr sÄld har jag hört![]()
Nja. Ăr lite dĂ„lig pĂ„ att tröttnaSkicka gĂ€rna nĂ€r du tröttnar⊠hĂ€nder det ens hos dig?![]()
Nja. Ăr lite dĂ„lig pĂ„ att tröttnaDen röda har jag missat ett par gĂ„nger innan, men nu sĂ„
![]()
Det var nÄn hÀr i trÄden som hade n tidigare, men lÀt den vandra vidare pga för stora nyansskillnader pÄ bezel vs band. Vet inte om det Àr just denna rödingen??Ser fram emot bilder! Tycker den ser lite ut som carbonmodellen a resin. NÄvÀl om du kÀnner usch sÄ vet du vart du vÀnder dig![]()
Det var @Patric JDet var nÄn hÀr i trÄden som hade n tidigare, men lÀt den vandra vidare pga för stora nyansskillnader pÄ bezel vs band. Vet inte om det Àr just denna rödingen??![]()
Det var nÄn hÀr i trÄden som hade n tidigare, men lÀt den vandra vidare pga för stora nyansskillnader pÄ bezel vs band. Vet inte om det Àr just denna rödingen??![]()
Vi firar 4000 sidor i forumets bÀsta trÄd!
![]()
Helt rÀtt.4000
Det firar vi med ett Köööööööööööööp![]()
Det var otippat!Helt rÀtt.
![]()
2a April 2020, sidan 822
2a April 2020, sidan 822![]()
Första?2a April 2020, sidan 822![]()
Man ska aldrig sĂ€ga aldrig. Ăr inte intresserad av analoga MRG. Men denna gillar jag.Det var otippat!![]()
Kan man inte kolla med Watchtech direkt?
Edit: sida 1000. Fanfar
Edit 2:
![]()
Jag var med vid 1000 och 2000 sen zoomade jag utĂntligen 2000. Minns nĂ€r det slog över till 1000. Förra vĂ„ren va?
![]()
![]()