• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
1000004512.jpg
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Köpte en GG-B100-1A3ER till sonen som julklapp... har bytt batteri pÄ den 3 gÄnger redan (har köpt de "bÀsta jag hittat" - duracell men det hjÀlper inte). SvÄrt att felanmÀla dÄ den fungerar klanderfritt nÀr batteriet Àr nytt men visst ska batteriet klara mer Àn ca 6 veckor!

NÄgon annan som har/haft problem med en mudmaster som Àter batteri och vad kan man göra?

1714647177587.png
Om du köpte den ny hade jag reklamerat. Batteriet ska klara cirka tvÄ Är
 

ekke

Rolex
2-Faktor
PakÀÀÀtet innehöll min första Gravitymaster đŸ›©ïž
1000007720.jpg


Annonsören hĂ€vdade nyskick pĂ„ allt utom keeper, nĂ„got som inte reflekterar verkligheten fullt ut... Men Ă€ndĂ„ nöjd med chansningen, kunde ha varit vĂ€rre 😅

1000007721.jpg
 

Jonte.L

Panerai
Nattningsmys med dottern Bra med nattklocka med stor ljusknapp.

NÄgon hÀr som testat scurfa? Fortfarande sugen pÄ en dykare. Sugen pÄ att sÀlja rangeman och testa. Verkar rÀtt prisvÀrt att fÄ en lite kul dykare med safirglas för dom pengarna. Framför allt begagnat
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    402.2 KB · Visningar: 2

ekke

Rolex
2-Faktor
Intryck sÄ lÄngt? RÀtt ovanliga. Har tvÄ. Otroligt lÀtt och trevlig pÄ armen.

IMG_8954.jpeg
IMG_8950.jpeg
Den Àr helt klart annorlunda att bÀra, pÄ ett positivt sÀtt. Bandet Àr ju relativt tungt och rejÀlt, medan caset Àr fjÀderlÀtt sÄ balansen blir nÄgot helt nytt för mig.
ByggkvalitĂ©n kĂ€nns gedigen och finish Ă€r pĂ„ topp 👌
Nu fĂ„r jag bara hoppas att den hoppar i gĂ„ng, inget livstecken sen kl 13 förutom ett snabbt hopp till sekund 57 (vilket ska betyda att den laddar pĂ„ absolut lĂ€gsta nivĂ„n). Och dĂ„ har den legat i solen och sedan pĂ„ laddaren... 😟
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Den Àr helt klart annorlunda att bÀra, pÄ ett positivt sÀtt. Bandet Àr ju relativt tungt och rejÀlt, medan caset Àr fjÀderlÀtt sÄ balansen blir nÄgot helt nytt för mig.
ByggkvalitĂ©n kĂ€nns gedigen och finish Ă€r pĂ„ topp 👌
Nu fĂ„r jag bara hoppas att den hoppar i gĂ„ng, inget livstecken sen kl 13 förutom ett snabbt hopp till sekund 57 (vilket ska betyda att den laddar pĂ„ absolut lĂ€gsta nivĂ„n). Och dĂ„ har den legat i solen och sedan pĂ„ laddaren... 😟

HÄller tummarna den kommer igÄng, minns jag hade en ecozilla (nog femte jag Àgde) som jag trodde var keff nÀr den inte laddade upp. Legat lÀnge i en lÄda men efter nÄgon dag tog den fart. Men tog sin tid.

Även om det Ă€r skitigt Ă„ Ă€ckligt sĂ„ Ă€r det sĂ„ tillfredsstĂ€llande att göra rent en klocka nĂ€r man fĂ„tt den 😊

Verkligen! Stor skillnad 🙂
 
Topp