Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om du köpte den ny hade jag reklamerat. Batteriet ska klara cirka tvÄ ÄrKöpte en GG-B100-1A3ER till sonen som julklapp... har bytt batteri pÄ den 3 gÄnger redan (har köpt de "bÀsta jag hittat" - duracell men det hjÀlper inte). SvÄrt att felanmÀla dÄ den fungerar klanderfritt nÀr batteriet Àr nytt men visst ska batteriet klara mer Àn ca 6 veckor!
NÄgon annan som har/haft problem med en mudmaster som Àter batteri och vad kan man göra?
![]()
Tror man Àr sÄ illa tvungen att köra Move...funkar den modellen med nya Casio appen eller mÄste man fortf anvÀnda G-Move appen?
Intryck sÄ lÄngt? RÀtt ovanliga. Har tvÄ. Otroligt lÀtt och trevlig pÄ armen.SÄ dÀr ja. NytvÀttad och dags att vÀcka batteriet i vÄrsolen
![]()
![]()
![]()
![]()
SÄ dÀr ja. NytvÀttad och dags att vÀcka batteriet i vÄrsolen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, det Àr Move som gÀller.
Ăven om det Ă€r skitigt Ă„ Ă€ckligt sĂ„ Ă€r det sĂ„ tillfredsstĂ€llande att göra rent en klocka nĂ€r man fĂ„tt denSĂ„ dĂ€r ja. NytvĂ€ttad och dags att vĂ€cka batteriet i vĂ„rsolen
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Àr helt klart annorlunda att bÀra, pÄ ett positivt sÀtt. Bandet Àr ju relativt tungt och rejÀlt, medan caset Àr fjÀderlÀtt sÄ balansen blir nÄgot helt nytt för mig.Intryck sÄ lÄngt? RÀtt ovanliga. Har tvÄ. Otroligt lÀtt och trevlig pÄ armen.
![]()
![]()
Den Àr nog min hÄrdaste klockaRiktigt cool! Den var tingad nÀr jag sÄg den, bor annars typ 20min bort sÄ nog varit lockande annarsFÀrgkombon Àr ju grym pÄ den
Mtgn han hade var ju bra pris pÄ med
Alltid lika gött. FĂ„r börja köpa fler rejĂ€lt begagnade igenĂven om det Ă€r skitigt Ă„ Ă€ckligt sĂ„ Ă€r det sĂ„ tillfredsstĂ€llande att göra rent en klocka nĂ€r man fĂ„tt den![]()
Den Àr nog min hÄrdaste klocka
Kan tillÀgga att den var prutbar![]()
Den Àr helt klart annorlunda att bÀra, pÄ ett positivt sÀtt. Bandet Àr ju relativt tungt och rejÀlt, medan caset Àr fjÀderlÀtt sÄ balansen blir nÄgot helt nytt för mig.
Byggkvalitén kÀnns gedigen och finish Àr pÄ topp
Nu fÄr jag bara hoppas att den hoppar i gÄng, inget livstecken sen kl 13 förutom ett snabbt hopp till sekund 57 (vilket ska betyda att den laddar pÄ absolut lÀgsta nivÄn). Och dÄ har den legat i solen och sedan pÄ laddaren...![]()
Ăven om det Ă€r skitigt Ă„ Ă€ckligt sĂ„ Ă€r det sĂ„ tillfredsstĂ€llande att göra rent en klocka nĂ€r man fĂ„tt den![]()
Kan det bli det verkligen??Undrar om det inte blivit en 6900 för mycket i samlingen nu.
![]()
SvĂ„ra frĂ„gorâŠKan det bli det verkligen??
Och i sÄ fall, vilken Àr för myckna??
NĂ€men titta, hĂ€r finns ju tvĂ„ till:SvĂ„ra frĂ„gorâŠ
Villhöver den vitaNÀmen titta, hÀr finns ju tvÄ till:
![]()