Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja okejTja, ur G-shock perspektiv tycker jag det Àr en dressklocka. Analoga visare och en design som passar ihop med en kostym tycker jag. Det Àr inte en vildmarks eller fjÀllvandringsklocka direkt. Tycker den ser ut som en tuff dressklocka!
Ja okejDÀr tycker vi helt klart olika, men det Àr ju o andra sidan en del av charmen med intresset
Personligen tycker jag inte stor stÄlklocka pÄ lÀnk gör sig till kostym.
Om jag skulle vÀlja ett g-shockalternativ till kostym landar jag snarare pÄ en klassisk F-91W. Liten och svart![]()
Black Magic also applies to Tough SolarTack för omtanken
Men tyvÀrr har jag börjat googla CTL920. SÄ om en vecka eller tvÄ kommer det en teardown i trÄden...![]()
JĂ€kligt schysst med RAGgarbil!
Black Magic also applies to Tough Solar
Helt död och ingen reaktion pÄ nÄgot efter tvÄ dygn+ i solsken och laddlampa. SÄ jag bestÀllde batteri och vips sÄ hoppade den igÄng
![]()
![]()
Ska man bli orolig⊠det Àr ju frugans bilJÀkligt schysst med RAGgarbil!![]()