• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Dress-G 🙂
IMG_20240503_120738.jpg

IMG_20240503_120746.jpg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Har klarat mig lĂ€nge, men nu fick jag ett svĂ„rt GShock-Ă„terfall igen. Åkte dĂ€rför och hĂ€lsade pĂ„ Svante pĂ„ Klockmaster FĂ€ltöversten för att kolla lĂ€get. Svante hade sin favoritklocka pĂ„ sig, den Ă€r vĂ€lanvĂ€nd och berest. Tittade runt i montrarna och insĂ„g att en sĂ„n hĂ€r Ă€r det jag saknar mest, sĂ„ det blev ett inköp. Nu Ă€r den instĂ€lld, synkad och fĂ„r sola sig lite. Blev vĂ€ldigt glad för klockstĂ€llet jag fick ocksĂ„. Kul att vara tillbaka hĂ€r igen pĂ„ riktigt 🙂

IMG_5881.jpeg
IMG_5885.jpeg
IMG_5880.jpeg
IMG_5884.jpeg
IMG_5911.jpeg
 

Meraborsten

Rolex
2-Faktor
Har klarat mig lĂ€nge, men nu fick jag ett svĂ„rt GShock-Ă„terfall igen. Åkte dĂ€rför och hĂ€lsade pĂ„ Svante pĂ„ Klockmaster FĂ€ltöversten för att kolla lĂ€get. Svante hade sin favoritklocka pĂ„ sig, den Ă€r vĂ€lanvĂ€nd och berest. Tittade runt i montrarna och insĂ„g att en sĂ„n hĂ€r Ă€r det jag saknar mest, sĂ„ det blev ett inköp. Nu Ă€r den instĂ€lld, synkad och fĂ„r sola sig lite. Blev vĂ€ldigt glad för klockstĂ€llet jag fick ocksĂ„. Kul att vara tillbaka hĂ€r igen pĂ„ riktigt 🙂

IMG_5881.jpeg
IMG_5885.jpeg
IMG_5880.jpeg
IMG_5884.jpeg
IMG_5911.jpeg
TĂ€nkte besöka FĂ€ltöversten imorgon 😀
 

lofgreno

Audemars
Har klarat mig lĂ€nge, men nu fick jag ett svĂ„rt GShock-Ă„terfall igen. Åkte dĂ€rför och hĂ€lsade pĂ„ Svante pĂ„ Klockmaster FĂ€ltöversten för att kolla lĂ€get. Svante hade sin favoritklocka pĂ„ sig, den Ă€r vĂ€lanvĂ€nd och berest. Tittade runt i montrarna och insĂ„g att en sĂ„n hĂ€r Ă€r det jag saknar mest, sĂ„ det blev ett inköp. Nu Ă€r den instĂ€lld, synkad och fĂ„r sola sig lite. Blev vĂ€ldigt glad för klockstĂ€llet jag fick ocksĂ„. Kul att vara tillbaka hĂ€r igen pĂ„ riktigt 🙂

IMG_5881.jpeg
IMG_5885.jpeg
IMG_5880.jpeg
IMG_5884.jpeg
IMG_5911.jpeg
Bra G-Shock sortiment dÀr!
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Inser att jag inte kommer att klara av att sÀtta stopp för mitt G-shocksamlande. Finns Ànnu modeller jag bara villhöver!
Dels Mudman 9500. Men Àven denna nya modell: GM-B2100AD-2AER.
Detta Àr ju helt enkelt en G-shock dressklocka!

1000018667.jpg
 
Senast Àndrad:
Topp