Dress-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God morgon denna veckas första fredag
TÀnkte besöka FÀltöversten imorgonHar klarat mig lÀnge, men nu fick jag ett svÄrt GShock-Äterfall igen. à kte dÀrför och hÀlsade pÄ Svante pÄ Klockmaster FÀltöversten för att kolla lÀget. Svante hade sin favoritklocka pÄ sig, den Àr vÀlanvÀnd och berest. Tittade runt i montrarna och insÄg att en sÄn hÀr Àr det jag saknar mest, sÄ det blev ett inköp. Nu Àr den instÀlld, synkad och fÄr sola sig lite. Blev vÀldigt glad för klockstÀllet jag fick ocksÄ. Kul att vara tillbaka hÀr igen pÄ riktigt
Bra G-Shock sortiment dÀr!Har klarat mig lÀnge, men nu fick jag ett svÄrt GShock-Äterfall igen. à kte dÀrför och hÀlsade pÄ Svante pÄ Klockmaster FÀltöversten för att kolla lÀget. Svante hade sin favoritklocka pÄ sig, den Àr vÀlanvÀnd och berest. Tittade runt i montrarna och insÄg att en sÄn hÀr Àr det jag saknar mest, sÄ det blev ett inköp. Nu Àr den instÀlld, synkad och fÄr sola sig lite. Blev vÀldigt glad för klockstÀllet jag fick ocksÄ. Kul att vara tillbaka hÀr igen pÄ riktigt
...but what about -FREDAG?
Grodfredag i ytterligare ett drivhusBor numera i ett drivhus
Tack för omtankenHur gick det med gravityn sen @ekke? HÄllit tummarna för den idag
Trevlig! Men vad exakt Àr det du ser som dressklocka med denna?Inser att jag inte kommer att klara av att sÀtta stopp för mitt G-shocksamlande. Finns Ànnu modeller jag bara villhöver!
Dels Mudman 9500. Men Àven denna nya modell: GM-B2100AD-2AER.
Detta Àr ju helt enkelt en G-shock dressklocka!
Trevlig! Men vad exakt Àr det du ser som dressklocka med denna?