Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Njaa@Derix
![]()
Kompakt rosa G-Shock med slimmad Carbon Core Guard och 200M vattentÀthet | GA-2300-4AER - Rosa harts damklocka
GA-2300-4AER representerar ett vattendelarmoment i G-SHOCKs 40-Äriga utveckling. Med en diameter pÄ endast 45,4 mm och en tjocklek pÄ 11,6 mm utmanar denna slimmade profilklocka idén att styrka krÀver volym. För att förstÄ betydelsen av denna prestation, övervÀg detta: G-SHOCKs ursprungliga...www.klockgiganten.se
Du gillade den ju.
VÀntar pÄ ytterligare 50%Du gillade den ju.![]()
@Derix
![]()
Kompakt rosa G-Shock med slimmad Carbon Core Guard och 200M vattentÀthet | GA-2300-4AER - Rosa harts damklocka
GA-2300-4AER representerar ett vattendelarmoment i G-SHOCKs 40-Äriga utveckling. Med en diameter pÄ endast 45,4 mm och en tjocklek pÄ 11,6 mm utmanar denna slimmade profilklocka idén att styrka krÀver volym. För att förstÄ betydelsen av denna prestation, övervÀg detta: G-SHOCKs ursprungliga...www.klockgiganten.se
KööööööööpTyckte ju först att denna modell Àr ful. Men gillar att Casio vÄgar nÄt nytt. Och undrar om jag kanske kunde tÀnka mig denna fÀrg:
![]()
Vi behöver en testpilot hÀr pÄ forumetKööööööööp![]()
Skojade med @Derix bara.Tyckte ju först att denna modell Àr ful. Men gillar att Casio vÄgar nÄt nytt. Och undrar om jag kanske kunde tÀnka mig denna fÀrg:
![]()
Ser misstÀnkt likt ut en K.L.A.S. Fast hovleverantörblÄ.Skruva-fast-saker-i-Amigo-G
![]()
![]()
Jajjemen, hittade en som sÄlde blÄ, inklusive snöbladetSer misstÀnkt likt ut en K.L.A.S. Fast hovleverantörblÄ.![]()
Positiv modd av GW-9400-3. SÄ som den borde ha varit frÄn början.
![]()