Snyggt!
Men passar kanske Ànnu bÀttre i en trÄd jag kan rekommendera
https://klocksnack.se/threads/bilder-med-mera-pÄ-din-a-turtle-s-6105.65272/page-46
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej men fasen trodde jag l den i SeikoSnyggt!
Men passar kanske Ànnu bÀttre i en trÄd jag kan rekommendera:
https://klocksnack.se/threads/bilder-med-mera-pÄ-din-a-turtle-s-6105.65272/page-46
Ăr det Julas skyddsvĂ€ska?Nu ska vi se om det blir bĂ€ttre ordning pĂ„ klockor o tillbehör
![]()
Ăr det Julas skyddsvĂ€ska?
LÀckert. DÀr finns ju fler rader att fyllaJapp, var tvungen att prova. Behöver en square till för att fÄ bingo..
![]()
snyggt! sÄ det skulle bli optimalt med 3x7 squares i den vÀskan?
kommer den med skumgummi eller vad det nu Àr för mjukt material?
och Àr det svÄrt att skÀra i?
Jag tycker lÀnken gör sig bÀttre pÄ tyngre screwback klockor medan som hÀr lÀttare att grymma pÄ gw-5000 band.Bytt ut lÀnken mot ett GW-5000 band. LÀnken Àr bra men bandet Àr skönare
![]()
InstÀmmer. SlÀngde pÄ lÀnken pÄ 5035:an istÀllet.Jag tycker lÀnken gör sig bÀttre pÄ tyngre screwback klockor medan som hÀr lÀttare att grymma pÄ gw-5000 band.
JÀklar vilken stavning jag fick till. Dom lÀttare gör sig bÀttre pÄ gummi skulle det stÄ, men jag tror du fattadeInstÀmmer. SlÀngde pÄ lÀnken pÄ 5035:an istÀllet.
Mkt bÀttre!
Lugnt i trÄden idag!
![]()
Den Àr verkligen pÄ nÀsta nivÄ, fantastisk tyngd och trevlig att titta pÄ ur samtliga vinklarTrevligt. Hur gillar du Froggien?
Den Àr verkligen pÄ nÀsta nivÄ, fantastisk tyngd och trevlig att titta pÄ ur samtliga vinklarblir garanterat fler!
Gör det, svÄrt att förklara charmenAlla verkar eniga om detta. Jag Àr inte dÀr Àn men jag ska nog övervÀga att försöka fÄ klÀmma pÄ en sÄn sÄ smÄningom.
Ser helt grym ut, man!Lugnt i trÄden idag!
![]()
Reseklocka #1 eller? Du fÄr ta nÄgra fina G-Shock bilder i Japan Àr du snÀllMen va fan. Jet lag delux!
![]()