andyholmes
Basic
MÄndags-G, viktigt att kunna kolla höjdskillnaden mellan skrivbordet och fikarummet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nja, jag tycker att den negativa displayen upplevs bra mycket mörkare inomhus. I direkt ljus ser den ut som pĂ„ bilden.NĂ„n som har tips/synpunkter pĂ„ vilken King man ska ha? Ăr denna bild korrekt med hur den negativa displayen upplevs?
Bild lÄnad frÄn internet:
Nja, jag tycker att den negativa displayen upplevs bra mycket mörkare inomhus. I direkt ljus ser den ut som pÄ bilden.
Tycker du att den Àr OK sÄ kommer du nog inte ha nÄgra problem med kingJag har den lilla squaren idag och tycker den Àr helt ok, men Àr lite osÀker pÄ om den stora verkligen har likvÀrdig display.
Det var pĂ„ tiden! Ăntligen har jag lyckats fĂ„ upp batterinivĂ„n till high!
Den Ă€r ju dessutom riktigt cool!Det var pĂ„ tiden! Ăntligen har jag lyckats fĂ„ upp batterinivĂ„n till high!
Reseklocka #1 eller? Du fÄr ta nÄgra fina G-Shock bilder i Japan Àr du snÀll
Absolut! Om du gÄr förbi nÄgra limited edition sÄ plocka fram kameran igenRÀknas den hÀr?
DÄlig pÄ G-Shock men gÄr troligen dit pÄ torsdag om inget annat hÀnder. Kollade in i en monter men missade att fota och kan inte avgöra om limited fanns dÀrAbsolut! Om du gÄr förbi nÄgra limited edition sÄ plocka fram kameran igen
DÄlig pÄ G-Shock men gÄr troligen dit pÄ torsdag om inget annat hÀnder. Kollade in i en monter men missade att fota och kan inte avgöra om limited fanns dÀr
Det var den effekt jag ville försöka fÄ fram sÄ tack!Ser ut som att den svÀvar?
Det var den effekt jag ville försöka fÄ fram sÄ tack!
Förklaringen Àr sÄ enkel att det Àr löjligt.Hur gör man dÄ?
Ser jag en trend pÄ gÄng!?!Förklaringen Àr sÄ enkel att det Àr löjligt.
Jag ska ta en bild pÄ arrangemanget imorgon om jag kan!
Ăr lite seg i pallet, hur menar du?Ser jag en trend pĂ„ gĂ„ng!?!
TrĂ„den kommer översvĂ€mmas av svĂ€vande G-ShocksĂr lite seg i pallet, hur menar du?
TrÄden kommer översvÀmmas av svÀvande G-Shocks
Ja, hÄll i er.TrÄden kommer översvÀmmas av svÀvande G-Shocks
Japp, var tvungen att prova. Behöver en square till för att fÄ bingo..
Ah, ok, seg i pallet som sagt.TrÄden kommer översvÀmmas av svÀvande G-Shocks