Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mer bilder!!
Mer bilder!!![]()
Mycket trevligDen blir favorit i sommaren
![]()
Mycket trevligVi behöver nog se en light-bild oxÄ
![]()
![]()
Lite trixigt fÄnga den![]()
Trodde ocksÄ att den var slutsÄld, men StjÀrnurmakarna i Farsta hade en kvarFin klocka! Jag spanade in den modellen i vintras och tÀnkte slÄ till men den blev slutsÄld innan jag hann.
GBM-2100B-7A ser riktigt trevlig ut!Det hÀr Àr ett trevligt slÀpp.
"G-Shock GBM-2100 adds Tough Solar and Bluetooth to the metal-covered octagonal line"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SÄ var det dags för "omskÀrelse". Ingen orsak att vÀnta nÀr jag stör mig pÄ den för lÄnga flÀrpen.
![]()
Att pressa köttkniven genom bandet gick inte. Detta Àr segt material! Blev bara en svag markering. Detta band Àr ocksÄ det tjockaste jag hittills har kapat.
![]()
Skar med den lilla vassare kniven istÀllet.
![]()
Efter ett bra tags knixande Àr biten av.
![]()
Inte snyggt snitt men...
![]()
Försökte att fila kanterna pÄ bandet men filen Àr tÀmligen verkningslös. Det finns en anledning att resin anvÀnds till G-shocks armband! Det ska vara segt!
NÄvÀl: fascinerande att 10mm kan göra sÄn skillnad!
![]()
![]()
Ska finputsa vid senare tillfÀlle. FÄr vÀl skaffa en sÄn dÀr dremel.
Stympning?!!Stympning
![]()
Bra valNu kan jag vara med hÀr igen efter ett lÄngt Är utan g-shockdet blev en GW5000U
![]()
TrÄden blir som bÀst nÀr du plockar fram köttyxan för att reta upp puritanernaSÄ var det dags för "omskÀrelse". Ingen orsak att vÀnta nÀr jag stör mig pÄ den för lÄnga flÀrpen.
![]()
Att pressa köttkniven genom bandet gick inte. Detta Àr segt material! Blev bara en svag markering. Detta band Àr ocksÄ det tjockaste jag hittills har kapat.
![]()
Skar med den lilla vassare kniven istÀllet.
![]()
Efter ett bra tags knixande Àr biten av.
![]()
Inte snyggt snitt men...
![]()
Försökte att fila kanterna pÄ bandet men filen Àr tÀmligen verkningslös. Det finns en anledning att resin anvÀnds till G-shocks armband! Det ska vara segt!
NÄvÀl: fascinerande att 10mm kan göra sÄn skillnad!
![]()
![]()
Ska finputsa vid senare tillfÀlle. FÄr vÀl skaffa en sÄn dÀr dremel.
Cool, Àr den original?Dagens. Gillarn
![]()