• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Michael.

Rolex
Morgonpump
IMG_4877.jpeg
 

ekke

Panerai
2-Faktor

ekke

Panerai
2-Faktor
TrĂ„den blir som bĂ€st nĂ€r du plockar fram köttyxan för att reta upp puritanerna 😂 Du borde konstruera nĂ„gon slags enkel giliotin dĂ€r du naglar fast remmen och har ett spĂ„r för köttyxan sĂ„ att snittet blir renare. DĂ„ kanske man klarar sig utan dremel? Kan inte @ekke 3d printa en lösning?
Hell no! SĂ€llar mig till puritanerna 😅
Du borde inte pyssla med uppvigling, tĂ€nk om nĂ„gon fĂ„r för sig att joina Stymparen đŸ˜±
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
As pure as it gets 😎

Edit:
Second place is the first loser 😉

@Hellmao
Kan intyga att den Ă€r riktigt trevlig 😀
IMG_20230528_181811.jpg

IMG_20230528_181816.jpg

 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Hell no! SĂ€llar mig till puritanerna 😅
Du borde inte pyssla med uppvigling, tĂ€nk om nĂ„gon fĂ„r för sig att joina Stymparen đŸ˜±

Ekke, det Ă€r bara att du skickar din 9500 till mig sĂ„ justerar jag lĂ€ngden pĂ„ ditt band! Jag gör det gratis och skickar tillbaka den till dig sen. đŸ”ȘđŸ€“
 
Senast Àndrad:

ekke

Panerai
2-Faktor
Ekke, det Ă€r bara att du skickar din 9500 till mig sĂ„ justerar jag lĂ€ngden pĂ„ ditt band! Jag gör det gratis och skickar tillbaka den till dig sen. đŸ”ȘđŸ€“
Tack för omtanken Stymparn ♄
Tror dock det skulle bli ogjort dĂ„ den vĂ€xer tillbaka pĂ„ leguaner 😁
1000008153.jpg


Edit:
För kontexten
1000008154.jpg


Edit 2:
För kontext till kontexten
1000008155.png
 
Senast Àndrad:
Topp