Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Glömde ju tagga dig hÀromdagen nÀr jag Ät mannagrynsgröt, havregrynsgröt och pannbiff till lunchHÀlsofreakfrukost.
Frysta :
Jordgubbar, blÄbÀr, spenat, grönkÄl, hallon, mango
RÄgflingor, proteinpulver, valnötter, kiwi, olivolja, tomatjos,
Main dish fish.
Mud master bidrar som den visuella aptitretaren.
![]()
Glömde ju tagga dig hÀromdagen nÀr jag Ät mannagrynsgröt, havregrynsgröt och pannbiff till lunch
Men var det ihopmixat???Glömde ju tagga dig hÀromdagen nÀr jag Ät mannagrynsgröt, havregrynsgröt och pannbiff till lunch
Lite paprika ocksÄ.Stabilt.
No veggies?
jÀvligt snyggt, hade eventuellt velat ha vit Protection och G-Shock pÄ bezelnMRG modd. Snygg!SÄ hÀr ska MRG fyrkant se ut.
(Bilder frÄn annat forum)
![]()
![]()
![]()
![]()
Eller guldfÀrgad text.jÀvligt snyggt, hade eventuellt velat ha vit Protection och G-Shock pÄ bezeln
Tuff juh!Tegelstenar!
![]()
![]()
Som Stussy-LovahTuff juh!
Men vad Àr det för ref? Finns inte med hÀr:
https://shockbase.org/watches/special_edition_dyn.php?special=Stussy
Jag har ett liknande bygge, dock med den negativa displayen. TÀnk att en liten röd ram kan göra sÄ mycketEftermiddagsklockan. VÀldigt trevlig och ett seriöst bygge, men den fÄr nog vandra vidare. DÀrför heads up i trÄden.
![]()
Jobbet ca 28m upp
![]()
![]()
Har haft den fÀrgen och Àr nog den jag minst uppskattar tyvÀrr. Annars riktigt bra prisDen hÀr GWG-2000 Àr nere pÄ riktigt bra pris nu
Avslutad - G-shock Mudmaster GWG-2000-1A5ER PB 24/7
Fullset Uttagen i maj -22 MĂ€rken i bezel och âĂ€ndlĂ€nkarâ enligt bilder F2F Norra BohuslĂ€n Bjuder pĂ„ rekfrakt Betalning Swish Pris (4500:- ) Nytt pris 3500:-klocksnack.se
Den va snygg. Tror inte jag sett den med guldiga detaljerGanska roligt nyligen nÀr jag köpte min första dykare, av annat mÀrke, och en vÀn sa "Ja men du kanske kommer uppleva den som ganska stor.."
Jag: Det Àr nog lugnt![]()
Nja, men kanske avkastad i 25km/h om jag inte passar mej till och frÄn brevlÄdanAha! SÄ vi fÄr se en video "Mudmaster drop from 28m" snart dÄ?![]()