Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnk om man kunde köpa glaset nÄnstans. Mycket billigare mod Àn den vi ser pÄ bildenMRG modd. Snygg!SÄ hÀr ska MRG fyrkant se ut.
(Bilder frÄn annat forum)
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Àr en GW-B5600 moddat med MRG glas.TÀnk om man kunde köpa glaset nÄnstans. Mycket billigare mod Àn den vi ser pÄ bilden![]()
Var kan man köpa glaset?Den Àr en GW-B5600 moddat med MRG glas.![]()
Kanske gÄr att bestÀlla frÄn Pacparts eller Watchway.Var kan man köpa glaset?
VÀldigt fin, men Àr det bara jag som tycker att nÄnstans hÀr gÄr Gshock-sjÀlen förlorad?
FOMO:n var sÄ stark att det blev tvÄ olika leverantörer. Den blÄ Àr inte ens skickad Àn, fick just besked att den gÄr ivÀg pÄ torsdag. SÄ, en kommer till jul och den andra till nyÄr kanske.FOMO pÄ den blÄ för mig. Tror inte vi kommer ha problem att fÄ dom sÄlda OM det inte faller i smaken
HÄller tummarna för julklappen för dig, tog du samma frakt pÄ den vita?
Mina dyker upp om en vecka skulle jag tro...
Fattar inte riktigt varför det helt plötsligt sÀtts en gigantisk krona pÄ en annars vÀldigt smidig/smÀcker GVÀldigt fin, men Àr det bara jag som tycker att nÄnstans hÀr gÄr Gshock-sjÀlen förlorad?
Mr-G?TÀnk om man kunde köpa glaset nÄnstans. Mycket billigare mod Àn den vi ser pÄ bilden![]()
Mr-G pÄ samma modell (fyrkant, casiok, whatever) med en prislapp pÄ x10 blir bara tramsigt i mina ögon.VÀldigt fin, men Àr det bara jag som tycker att nÄnstans hÀr gÄr Gshock-sjÀlen förlorad?
FOMO:n var sÄ stark att det blev tvÄ olika leverantörer. Den blÄ Àr inte ens skickad Àn, fick just besked att den gÄr ivÀg pÄ torsdag. SÄ, en kommer till jul och den andra till nyÄr kanske.
Du lÀr fÄ din blÄ först.Eller bestÀllde du ocksÄ bÄda?
Sticker ut nacken lite hÀr nu, men det ser ut som vilken annan 5600 (eller 5000 för den delen ocksÄ, dÄ det verkar vara den klÀdseln den har pÄ sig)MRG modd. Snygg!SÄ hÀr ska MRG fyrkant se ut.
(Bilder frÄn annat forum)
![]()
![]()
![]()
![]()
Det Àr en blandning av bra saker. Den har ett snygg safirglas, bra modul med BT/MB6/TS och resin klÀder. BÄde snyggt och praktiskt.Sticker ut nacken lite hÀr nu, men det ser ut som vilken annan 5600 (eller 5000 för den delen ocksÄ, dÄ det verkar vara den klÀdseln den har pÄ sig)
Kanske Àr lite partisk hÀr men jag föredrar faktiskt det metalliska pÄ MRG.
JadÄ, bÄde 5600 och 5000 Àr snygga och praktiska, men knappast en MRG.Det Àr en blandning av bra saker. Den har ett snygg safirglas, bra modul med BT/MB6/TS och resin klÀder. BÄde snyggt och praktiskt.![]()
Jo jag har en MRG-B5000D. Den Àr fin men jag har en massa andra G ocksÄ som jag gillar minst lika mycket.JadÄ, bÄde 5600 och 5000 Àr snygga och praktiska, men knappast en MRG.
Du har vÀl en MRG-B5000D-1DR? Eller jag kanske misstar mig?
Stor skillnad i material och finish. Tyckte bara att det inte blir i samma klass som en MRG för man byter glas, och att sÀga att en MRG ska ha harts istÀllet sÄ har man nog missat poÀngen med en MRG![]()
DÀr tycker vi likaJo jag har en MRG-B5000D. Den Àr fin men jag har en massa andra G ocksÄ som jag gillar minst lika mycket.Alla Àr bra pÄ sitt sÀtt.
Hade Casio slÀppt en fyrkant i resin med safirglas och bra modul hade jag köpt den direkt utan att blinka.![]()
Tur att muddien Àr med pÄ bilden iafHÀlsofreakfrukost.
Frysta :
Jordgubbar, blÄbÀr, spenat, grönkÄl, hallon, mango
RÄgflingor, proteinpulver, valnötter, kiwi, olivolja, tomatjos,
Main dish fish.
Mud master bidrar som den visuella aptitretaren.
![]()
Det skulle till och med jag kunna ÀtaHÀlsofreakfrukost.
Frysta :
Jordgubbar, blÄbÀr, spenat, grönkÄl, hallon, mango
RÄgflingor, proteinpulver, valnötter, kiwi, olivolja, tomatjos,
Main dish fish.
Mud master bidrar som den visuella aptitretaren.
![]()