• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MRG modd. Snygg!👌SĂ„ hĂ€r ska MRG fyrkant se ut.

(Bilder frÄn annat forum)
1000014910.jpg
1000014908.jpg
1000014904.jpg
1000014906.jpg
 
FOMO pĂ„ den blĂ„ för mig 😅. Tror inte vi kommer ha problem att fĂ„ dom sĂ„lda OM det inte faller i smaken 😉
HÄller tummarna för julklappen för dig, tog du samma frakt pÄ den vita?
Mina dyker upp om en vecka skulle jag tro...
FOMO:n var sĂ„ stark att det blev tvĂ„ olika leverantörer. Den blĂ„ Ă€r inte ens skickad Ă€n, fick just besked att den gĂ„r ivĂ€g pĂ„ torsdag. SĂ„, en kommer till jul och den andra till nyĂ„r kanske. 😁

Du lÀr fÄ din blÄ först. :) Eller bestÀllde du ocksÄ bÄda?
 
VÀldigt fin, men Àr det bara jag som tycker att nÄnstans hÀr gÄr Gshock-sjÀlen förlorad?
Mr-G pĂ„ samma modell (fyrkant, casiok, whatever) med en prislapp pĂ„ x10 blir bara tramsigt i mina ögon. đŸ€Šâ€â™‚ïž Gör det till en helt egen serie med unika modeller istĂ€llet sĂ„ kanske prislappen gĂ„r att svĂ€lja för entusiaster. đŸ€·â€â™‚ïž
 
FOMO:n var sĂ„ stark att det blev tvĂ„ olika leverantörer. Den blĂ„ Ă€r inte ens skickad Ă€n, fick just besked att den gĂ„r ivĂ€g pĂ„ torsdag. SĂ„, en kommer till jul och den andra till nyĂ„r kanske. 😁

Du lÀr fÄ din blÄ först. :) Eller bestÀllde du ocksÄ bÄda?
✌
 
MRG modd. Snygg!👌SĂ„ hĂ€r ska MRG fyrkant se ut.

(Bilder frÄn annat forum)
1000014910.jpg
1000014908.jpg
1000014904.jpg
1000014906.jpg
Sticker ut nacken lite hÀr nu, men det ser ut som vilken annan 5600 (eller 5000 för den delen ocksÄ, dÄ det verkar vara den klÀdseln den har pÄ sig)

Kanske Àr lite partisk hÀr men jag föredrar faktiskt det metalliska pÄ MRG.
 
Sticker ut nacken lite hÀr nu, men det ser ut som vilken annan 5600 (eller 5000 för den delen ocksÄ, dÄ det verkar vara den klÀdseln den har pÄ sig)

Kanske Àr lite partisk hÀr men jag föredrar faktiskt det metalliska pÄ MRG.
Det Ă€r en blandning av bra saker. Den har ett snygg safirglas, bra modul med BT/MB6/TS och resin klĂ€der. BĂ„de snyggt och praktiskt. 🙂
 
Det Ă€r en blandning av bra saker. Den har ett snygg safirglas, bra modul med BT/MB6/TS och resin klĂ€der. BĂ„de snyggt och praktiskt. 🙂
JadÄ, bÄde 5600 och 5000 Àr snygga och praktiska, men knappast en MRG.
Du har vÀl en MRG-B5000D-1DR? Eller jag kanske misstar mig?
Stor skillnad i material och finish. Tyckte bara att det inte blir i samma klass som en MRG för man byter glas, och att sĂ€ga att en MRG ska ha harts istĂ€llet sĂ„ har man nog missat poĂ€ngen med en MRG 😊
 
JadÄ, bÄde 5600 och 5000 Àr snygga och praktiska, men knappast en MRG.
Du har vÀl en MRG-B5000D-1DR? Eller jag kanske misstar mig?
Stor skillnad i material och finish. Tyckte bara att det inte blir i samma klass som en MRG för man byter glas, och att sĂ€ga att en MRG ska ha harts istĂ€llet sĂ„ har man nog missat poĂ€ngen med en MRG 😊
Jo jag har en MRG-B5000D. Den Ă€r fin men jag har en massa andra G ocksĂ„ som jag gillar minst lika mycket. 😄 Alla Ă€r bra pĂ„ sitt sĂ€tt. 🙂
Hade Casio slĂ€ppt en fyrkant i resin med safirglas och bra modul hade jag köpt den direkt utan att blinka. 😉
 
Tillbaka
Topp