Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Billigare Àn Japan-importen ocksÄ...Kultan levererar!
![]()
Jag la en bestÀllning pÄ en blÄ precis innan jag postade bilden. Försvann direkt efter det.Billigare Àn Japan-importen ocksÄ...
Ibland FOMO:ar man bort sig
Edit: SÄg att det finns en vit tillgÀnglig just nu, ingen blÄ. Har nÄgon hÀr lagt vantarna pÄ nÄgon?
DÄ kanske det inte handlade om sÄ mÄnga? Eller hur omfattande har ditt spaningsarbete varit?Jag la en bestÀllning pÄ en blÄ precis innan jag postade bilden. Försvann direkt efter det.
Mitt spaningsarbete var vÀldigt begrÀnsat men den fanns inte hos Kultan imorse och nu pÄ eftermiddagen gick det bara att boka en.DÄ kanske det inte handlade om sÄ mÄnga? Eller hur omfattande har ditt spaningsarbete varit?
NĂ„gon borde ju i alla fall se till att hugga den vita pronto!![]()
NÀ, finns vÀl inte nÄgon vit kvar? Fanns inte kl 20 heller nÀr jag sÄg @Derix inlÀgg.DÄ kanske det inte handlade om sÄ mÄnga? Eller hur omfattande har ditt spaningsarbete varit?
NĂ„gon borde ju i alla fall se till att hugga den vita pronto!![]()
FrÄn nyss:NÀ, finns vÀl inte nÄgon vit kvar? Fanns inte kl 20 heller nÀr jag sÄg @Derix inlÀgg.
SÄ dÀr ser det inte ut hos migFrÄn nyss:
![]()
SÄg likadant ut nu pÄ morgonen, sen testade jag att lÀgga till den i korgen och dÄ fick jag ett meddelande om förbokning. Och efter det ser den ut som för dig... Underligt.SÄ dÀr ser det inte ut hos mig
![]()
Mycket mÀrkligt, hade bokat den direkt om det gick.
DitoChefen: âSka du jobba hemifrĂ„n idag meâ?
Jag: â VadĂ„ jobba?â
![]()
Vore ju trist med körförbud sÄ hÀr lagom till sommarenI vÀntan pÄ besiktning, a.k.a. företagshÀlsovÄrd.
![]()