• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RobinW

Basic
2-Faktor
Bra start pÄ veckan
IMG_7934.jpeg
Det fÄr man ÀndÄ sÀga Àr ett kap.
Den Àr om inte annat en perfekt present till ett barn/tonÄring som skall ha en G.
 

ironcastle

Diamant
2-Faktor
Mekar brygga. Den hÀr har sett för sorglig ut, trasig och skev. Isen har sabbat den alldeles.
20240606_155415.jpg

Trodde jag skulle fÄ börja om frÄn början. DÄ blir det dyyyyrt. 12,5k + moms per bryggok, ett stolppar med reglar mellan alltsÄ. Ta det gÄnger 4 plus resterande virke. Det hade nog landat norr om 70k tror jag.

Men nu visade det sig efter överlĂ€ggning med pĂ„lkillen, tillika min granne, att det gĂ„r att rikta bryggan.😯 đŸ€  đŸ€©
SĂ„ igĂ„r hĂ€nde det. Otroligt. Skulle jag ha förstĂ„tt för 10 Ă„r sen... kostnad: 6k... 😍
20240606_155454.jpg


SÄ nu fÄr blir det att plocka isÀr den och byta det som mÄste bytas. Sen ÄteranvÀnda sÄ mycket som möjligt.

Men varför i hela vÀrlden bygger myror bo i en brÀda en bra bit ut över vattnet...???
20240606_155428.jpg
 

ekke

Silver
2-Faktor
Cool! Har för mig 5600 band ocksĂ„ funkar pĂ„ dessa. Vill minnas det var det jag provade, blir en helt annan kĂ€nsla đŸ€“
Bandet pĂ„ GBX-100 Ă€r ju magiskt! Med hakar som lĂ„ser keepern i ett lĂ€ge plus att det har precis lagom hĂ„rdhet. Skulle nog inte fĂ„ för mig att byta till ett 5600-band, men kanske tvĂ€rtom đŸ€”...

Edit:
Ytterligare ett tillÀgg, vÀldigt mÄnga hÄl som sitter tÀtt, lÀtt att fÄ optimal passform.
 

Jockinho

Pandion
2-Faktor
Bandet pĂ„ GBX-100 Ă€r ju magiskt! Med hakar som lĂ„ser keepern i ett lĂ€ge plus att det har precis lagom hĂ„rdhet. Skulle nog inte fĂ„ för mig att byta till ett 5600-band, men kanske tvĂ€rtom đŸ€”...

Edit:
Ytterligare ett tillÀgg, vÀldigt mÄnga hÄl som sitter tÀtt, lÀtt att fÄ optimal passform.
Tyckte estetiskt det blev fint med 5600, hade liite svĂ„rt för hĂ„len pĂ„ gbx-bandet men ja skönt Ă€r det ju 😅

Kom pĂ„ att jag har en ny resinboett original i svart till modellen. Nog legat orörd 3Ă„r i lĂ„dan nu (🙈). Om du vill variera med tvĂ„tonlook i sommar hojta till sĂ„ skickar jag det din vĂ€g đŸ€“
 

ekke

Silver
2-Faktor
Tyckte estetiskt det blev fint med 5600, hade liite svĂ„rt för hĂ„len pĂ„ gbx-bandet men ja skönt Ă€r det ju 😅

Kom pĂ„ att jag har en ny resinboett original i svart till modellen. Nog legat orörd 3Ă„r i lĂ„dan nu (🙈). Om du vill variera med tvĂ„tonlook i sommar hojta till sĂ„ skickar jag det din vĂ€g đŸ€“
Superschysst ♄
Har för mig att bezeln Ă€r en MF att byta bara, plockade isĂ€r min GBX-100NS för rengöring och det var nĂ€stan sĂ„ att jag inte fick ihop den igen 😅
 
Topp