Det fÄr man ÀndÄ sÀga Àr ett kap.Bra start pÄ veckan
![]()
Den Àr om inte annat en perfekt present till ett barn/tonÄring som skall ha en G.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det fÄr man ÀndÄ sÀga Àr ett kap.Bra start pÄ veckan
![]()
Undra om ditt inlĂ€gg Ă€r anledningen till att det ligger en camoblĂ„ G-Shock pĂ„ köp&sĂ€ljGlöm inte bestĂ€lla sĂ„na hĂ€râŠ
![]()
LÀtt att tro, och hade klockan varit kvar sÄ hade det blivit blÄbÀrscamoshorts, bara för attUndra om ditt inlÀgg Àr anledningen till att det ligger en camoblÄ G-Shock pÄ köp&sÀlj![]()
Riktigt grym!GuldpakÀÀÀtet innehöll en GBX-100-2A.
MIP i sommarklÀder
Kolla vinkeln pÄ sista bilden
(AnvÀnde dubbeltimer till matlagningen)
![]()
![]()
![]()
GuldpakÀÀÀtet innehöll en GBX-100-2A.
MIP i sommarklÀder
Kolla vinkeln pÄ sista bilden
(AnvÀnde dubbeltimer till matlagningen)
![]()
![]()
![]()
Klocka Ä kitt för en lax och ingen nappar, om man bjur pÄ frakten dÄ?Vad sÀger ni, fÄr man tusen spÀnn kompis?
![]()
Bandet pÄ GBX-100 Àr ju magiskt! Med hakar som lÄser keepern i ett lÀge plus att det har precis lagom hÄrdhet. Skulle nog inte fÄ för mig att byta till ett 5600-band, men kanske tvÀrtomCool! Har för mig 5600 band ocksÄ funkar pÄ dessa. Vill minnas det var det jag provade, blir en helt annan kÀnsla![]()
Tyckte estetiskt det blev fint med 5600, hade liite svÄrt för hÄlen pÄ gbx-bandet men ja skönt Àr det juBandet pÄ GBX-100 Àr ju magiskt! Med hakar som lÄser keepern i ett lÀge plus att det har precis lagom hÄrdhet. Skulle nog inte fÄ för mig att byta till ett 5600-band, men kanske tvÀrtom...
Edit:
Ytterligare ett tillÀgg, vÀldigt mÄnga hÄl som sitter tÀtt, lÀtt att fÄ optimal passform.
SuperschysstTyckte estetiskt det blev fint med 5600, hade liite svÄrt för hÄlen pÄ gbx-bandet men ja skönt Àr det ju
Kom pÄ att jag har en ny resinboett original i svart till modellen. Nog legat orörd 3Är i lÄdan nu (). Om du vill variera med tvÄtonlook i sommar hojta till sÄ skickar jag det din vÀg
![]()
Mmmm aged-ipAgedIP morgon idag
![]()