• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1000008606.jpg
Det ligger en grön ute pÄ Tratten som Àr jÀkligt lockande..... För den dÀr har verkligen vÀxt i villhöveri :D

Det ligger en grön ute pÄ Tratten som Àr jÀkligt lockande..... För den dÀr har verkligen vÀxt i villhöveri :D
SĂ„g att att det var nĂ„gon som börjat buda pĂ„ den... SjĂ€lv Ă€r jag ju lite sugen pĂ„ Toyotan, men mĂ„ste ju sĂ€lja av lite först đŸ„Č

SÄ hjÀlp mig nu gott folk! Finns lite uppdaterade bilder pÄ det som Àr moddat.

SĂ„g att att det var nĂ„gon som börjat buda pĂ„ den... SjĂ€lv Ă€r jag ju lite sugen pĂ„ Toyotan, men mĂ„ste ju sĂ€lja av lite först đŸ„Č

SÄ hjÀlp mig nu gott folk! Finns lite uppdaterade bilder pÄ det som Àr moddat.

De ligger aningen högt i pris. FÄr gÀrna sjunka ytterligare nÄn tusenlapp
IMG_8073.jpeg

Dagen före hemresa blev det att göra affÀr. Har inte G-shock pÄ mig vid tillfÀllet men i affÀren ingÄr en G-shock.

1000020264.jpg

1000020269.jpg

Och för att jag ska hÄlla mig on topic sÄ byter jag om frÄn Addiesdivepiloten till G-shocken pÄ en restaurang.

1000020267.jpg

Det blev denna:

1000020272.jpg

Giamas för det!

1000020274.jpg

Tillbaka
Topp