• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

lofgreno

Vacheron
Dagen före hemresa blev det att göra affÀr. Har inte G-shock pÄ mig vid tillfÀllet men i affÀren ingÄr en G-shock.

1000020264.jpg


1000020269.jpg


Och för att jag ska hÄlla mig on topic sÄ byter jag om frÄn Addiesdivepiloten till G-shocken pÄ en restaurang.

1000020267.jpg


Det blev denna:

1000020272.jpg


Giamas för det!

1000020274.jpg
Snygg den dÀr!
 

Doncorleone

Panerai
Dagen före hemresa blev det att göra affÀr. Har inte G-shock pÄ mig vid tillfÀllet men i affÀren ingÄr en G-shock.

1000020264.jpg


1000020269.jpg


Och för att jag ska hÄlla mig on topic sÄ byter jag om frÄn Addiesdivepiloten till G-shocken pÄ en restaurang.

1000020267.jpg


Det blev denna:

1000020272.jpg


Giamas för det!

1000020274.jpg


Najs! Hur Àr priserna pÄ G-shocks pÄ Rhodos jÀmfört med hemma i Sverige ?
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Najs! Hur Àr priserna pÄ G-shocks pÄ Rhodos jÀmfört med hemma i Sverige ?

Har faktiskt inte kollat nÀrmare men tror det ligger pÄ ungefÀr rekommenderade priser i Sverige.
Jag förhandlade om lite lÀgre pris pÄ tvÄ klockor Àn normalpriset i butiken. Dock inte lika lÄgt som det billigaste om jag hade köpt klockorna frÄn olika svenska handlares lÀgsta priser. Men tycker det Àr trevligt att kunna gynna butiken nÀr jag Àr pÄ semester.
Jag har ju faktiskt fördelen att prova modellerna. Och den andra klockan, ocksÄ en Casio, en Edifice quartz, fick jag ju möjligheten att kontrollera att jag fick med mig ett exemplar dÀr sekundvisaren prickar sekundmarkörerna.
 
Senast Àndrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
Typiskt sommarvĂ€der idag, kĂ€ndes som en Rangeman-dag dĂ„. MB6, den mörka magin lyser med sin frĂ„nvaro. Är det bara för att det Ă€r ljust dygnet runt nu? đŸ€” I veckan kanske det kommer ett trĂ„dköp 👀
1000000320.jpg
AppropÄ Rangeman.. Har vi nÄgra billiga sÄdana i trÄden för tillfÀllet? Skick pÄ band/bezel, spelar kvitta ;) :D
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
HĂ„ller pĂ„ att plocka skrĂ€p frĂ„n bryggbygget. SĂ„ hör jag det karakteristiska ljudet frĂ„n en sjöfĂ„gel som landar intill. En grĂ€sand som tyckte att den nya bryggan Ă€r alldeles utmĂ€rkt att göra sin morgonhygien pĂ„. SĂ„, innan man ens hann sĂ€ga schas!, sĂ„ har den första ankskiten landat pĂ„ det nytvĂ€ttade dĂ€cket. 😂
20240616_103714.jpg
 
Senast Àndrad:

Doncorleone

Panerai
Har faktiskt inte kollat nÀrmare men tror det ligger pÄ ungefÀr rekommenderade priser i Sverige.
Jag förhandlade om lite lÀgre pris pÄ tvÄ klockor Àn normalpriset i butiken. Dock inte lika lÄgt som det billigaste om jag hade köpt klockorna frÄn olika svenska handlares lÀgsta priser. Men tycker det Àr trevligt att kunna gynna butiken nÀr jag Àr pÄ semester.
Jag har ju faktiskt fördelen att prova modellerna. Och den andra klockan, ocksÄ en Casio, en Edifice quartz, fick jag ju möjligheten att kontrollera att jag fick med mig ett exemplar dÀr sekundvisaren prickar sekundmarkörerna.
Tack för input. FÄr kika in dÀr nÀr man sjÀlv Àr i krokarna.
 
Topp