Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser inte riktigt vad det förestÀller. Kan det vara svingen pÄ Duccen?Fram med svetsen, laga örat som kolven fÀster i.![]()
StÀmmer nÀstan, liknande designsprÄkSer inte riktigt vad det förestÀller. Kan det vara svingen pÄ Duccen?
Fast dÄ ser jag inte hur nÄgon kolv kommer in i bilden![]()
NĂ„n dag...... Ska jag oxĂ„ skaffa en sĂ„n dĂ€rFin G, anvĂ€nds inte sĂ„ mkt som jag tĂ€nkte men lĂ€r nog fĂ„ mer tid pĂ„ semestern om tvĂ„ veckor (hoppas pĂ„ fint vĂ€der varje dag)âŠ
![]()
Men du har en b1000 eller?NÄn dag...... Ska jag oxÄ skaffa en sÄn dÀr![]()
Men hypotetiskt sett kanske det dimper ner GW-19000 hÀr nu i veckanMen du har en b1000 eller?![]()
Men hypotetiskt sett kanske det dimper ner GW-19000 hÀr nu i veckan![]()
Varför och hur fÄr du frÄga Casio, vad kan jag hjÀlpa till med genom att visa den hÀr klassikern (modul 3525).NÀstan ÄteruppstÄnden frÄn man-cold. Tittar lite pÄ klockan och ser lite svagt "rcvd" i displayen. PÄ de klockor som inte har the dark magic, har de tagit bort nÄgot, obviously, men vad varför och hur?![]()
![]()
Jag sa aldrig en...Duger det med, mÄste jÀmföra med 2k en dag. Gen 1 1k har jag testat klart iaf (tror jag)
En vad?![]()
Har den ens kommit till Europa Ànnu?Börjar Ängra att man missade "Manga-tÄget"
Hittar bara för dubbla priset pÄ ebay alla Àndra stÀllen Àr den ju slut pÄ...
NÄgon som vet om det gÄr att fÄ tag i den blÄ nÄgonstans (utan överpris)?
Har inte du bestÀllt en frÄn Kulta?Har den ens kommit till Europa Ànnu?
Kanske Àr ute och cyklar men trodde den bara slÀpptes i Japan?Har den ens kommit till Europa Ànnu?
Har den ens kommit till Europa Ànnu?
SÄldes (och sÄlde slut snabbt) pÄ Casio UK. Jag tror tilldelningen var ca 350 st per fÀrg. SÄ nÄn bredare distribution kanske inte Àr i faggorna?Kanske Àr ute och cyklar men trodde den bara slÀpptes i Japan?
Jo men den har inte blivit skickad ÀnHar inte du bestÀllt en frÄn Kulta?
Gomorron! Manga-mÄndag.
![]()
@ekke har en som han slÀpper om han fÄr begÀrt prisKanske Àr ute och cyklar men trodde den bara slÀpptes i Japan?
Mitt pris Àr ju inget fyndpris direkt, men billigare Àn pÄ andra stÀllen@ekke har en som han slÀpper om han fÄr begÀrt pris![]()