• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mitt pris Ă€r ju inget fyndpris direkt, men billigare Ă€n pĂ„ andra stĂ€llen 😅...
Och den Ă€r ju dessvĂ€rre till salu đŸ„Č
Lite nyfiken Ă€r man pĂ„ varför du samlat pĂ„ dig flera sista tiden Ă„ sen bara sĂ€ljer av alla đŸ«Ł nĂ„got specifik du ska försöka fĂ„ tag pĂ„ eller ska du sluta med G-Shock helt?

Lite nyfiken Ă€r man pĂ„ varför du samlat pĂ„ dig flera sista tiden Ă„ sen bara sĂ€ljer av alla đŸ«Ł nĂ„got specifik du ska försöka fĂ„ tag pĂ„ eller ska du sluta med G-Shock helt?
LÀtt att min till salu missuppfattas, sÄ hÀr kommer en förklaring.
Jag ska inte sÀlja av allt, men jag behöver lÀtta pÄ samlingen för att kunna fortsÀtta testa nya bekantskaper. Saken Àr den att jag gillar alla sÄ mycket sÄ jag vet inte vilka som ska fÄ lÀmna. Det finns ju dock en gradient i vill-ha-kvar till den-hÀr-kommer-aldrig-lÀmna, den gradienten styrs med beloppet jag begÀr.
Exempel:
GWG-1000WLP vill jag jĂ€ttegĂ€rna ha kvar, dĂ€rför sĂ€tter jag ett högt pris pĂ„ den. Är det nĂ„gon som Ă€ndĂ„ vill köpa sĂ„ Ă€r det ok, för dĂ„ kan jag Ă„terinvestera i andra frĂ€siga klockor.

Jag har ingen panik att bli av med klockorna, men det sĂ€ljs en lite dĂ„ och dĂ„, sĂ„ snart kanske jag stoppar och börjar snegla pĂ„ nytt igen â˜ș

Jag ska inte sÀlja av allt, men jag behöver lÀtta pÄ samlingen för att kunna fortsÀtta testa nya bekantskaper. Saken Àr den att jag gillar alla sÄ mycket sÄ jag vet inte vilka som ska fÄ lÀmna. Det finns ju dock en gradient i vill-ha-kvar till den-hÀr-kommer-aldrig-lÀmna, den gradienten styrs med beloppet jag begÀr.
Exempel:
GWG-1000WLP vill jag jĂ€ttegĂ€rna ha kvar, dĂ€rför sĂ€tter jag ett högt pris pĂ„ den. Är det nĂ„gon som Ă€ndĂ„ vill köpa sĂ„ Ă€r det ok, för dĂ„ kan jag Ă„terinvestera i andra frĂ€siga klockor.

Jag har ingen panik att bli av med klockorna, men det sĂ€ljs en lite dĂ„ och dĂ„, sĂ„ snart kanske jag stoppar och börjar snegla pĂ„ nytt igen â˜ș
aaah dÄ förstÄr ja :) tack för förklaringen ^^

Exempel:

En frÄga:
Är displayen pĂ„ GBX-100NS en aning mörkare Ă€n pĂ„ GBX-100-2A? Om man jĂ€mför produktbilderna sida vid sida sĂ„ ser det ut sĂ„.đŸ€”
disp.jpg

Haha va?? Jag fĂ„r inte fram nĂ„gon hur jag Ă€n söker. Mest troligt skit bakom spakarna men jag försöker igen😀
HÀr Àr en

HÀr Àr en
TackđŸ™đŸ»

TvÄ andra tips men lite annan modell och prisklass:

NÄgot drickbart? Kattis Àr mÄttligt intresserad men hÄller sig nÀra för sÀkerhets skull
IMG_7776.jpeg

Men hejsan!
IMG_7784.jpeg

Vad jag inte visste att jag behövde: en puderrosa Baby-G😀
IMG_7783.jpeg

Tack @T-wiz för trevlig affĂ€r! Och @roosterman för heads up🙂
Tack sĂ„ mycket sjĂ€lv! 🙏🙂 Puderrosa Ă€r en mycket bĂ€ttre fĂ€rgbeskrivning Ă€n vad jag lyckades med... 😂

Tillbaka
Topp