Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trögare Àn GW 5000? Den tar ju priset vad gÀller tröghet.
Jag kan tÀnka mig att knapparna pÄ din modell Àr lite svÄra att hitta i mörkret.
Men vad spelar det för roll - klockan Àr ju snygg, det Àr huvudsaken.![]()
Riktigt tjusig!Hur Àr bandet pÄ den?
Jag fÄr vÀldigt mycket NES-vibbar av den. Skön retrostil!
Stadigt med dubbla lÄshakar!Eller hur, NES-vibbarna avgjorde det för mig. Bandet Àr faktiskt riktigt grymt. Jag vÄgar pÄstÄ att den sitter skönare Àn en vanlig Square och i klass med hur GW5000 upplevs runt handleden.
![]()
Förutom att man tÀnker pÄ Loka-flaskan hela tiden.Den perfekta bilden.
Mycket snyggt.GST-W130BC-1A3ER
Vad tycks om den?
![]()
![]()
Vet ej men engelska finns. Kanske lÀttare Àn japanska Ätminstone.Finns de nÄn manual online pÄ svenska till gw-5000?
Antar att den Àr japansk som följer med klockan.
Det Àr samma modul som i 5610. Minns inte exakt, men kolla pÄ baksidan och sök pÄ det fyrsiffriga modulnumret sÄ finns manual pÄ engelska.Finns de nÄn manual online pÄ svenska till gw-5000?
Antar att den Àr japansk som följer med klockan.
GST-W130BC-1A3ER
Vad tycks om den?
![]()
![]()
Lite Army över den!!Diggart. Canvasbandet kÀnns helrÀtt.
Grymt med army! Canvas Àr ju bara för nice med.Lite Army över den!!
Okej trevligt att höra tack för svarexakt samma storlek. dvs (h x b x d) 48.9 x 42.8 x 13.4 mm
Spana in moscot lemtosh om du gillar solglasögon. Maximal coolfaktorTyvĂ€rr Ă€r man ju Ă€ven lite ânördâ pĂ„ solglasögon ocksĂ„Men nu behöver Ă€ven jag slipade glas
![]()
+1 Lemtoshen Àr definitivt bland favoriterna.Spana in moscot lemtosh om du gillar solglasögon. Maximal coolfaktor
GST-W130BC-1A3ER
Vad tycks om den?
![]()
![]()