• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morgonlöpningen! KrÀver definitivt en stenhÄrd G med bullbars.
DSC_2307.JPG
Tar du alltid bild med systemkamera eller Àr det mobilen?

Nu kom det ett sms,en GBD-800 har anlÀndt. Riktigt nyfiken eftersom att jag tycker den ser rÀtt go ut pÄ bilder.

Det lustiga med den hĂ€r bilden Ă€r inte tiden sĂ„ mycket. Men varje bild fĂ„r om och nĂ€r jag laddar upp den i datorprogrammet automatiskt ett eget nummer som bilden sedan heter. Är analfabet pĂ„ dylikt men i min dator numer först ett 8-siffrigt och sedan _ och sen ett sexsiffrigt pĂ„ slutet. Gissa vad det sexsiffriga numret pĂ„ slutet rĂ„kade bli... _133333.
Hur stor Àr chansen till det?:eek:

Slutsats: min nyinförskaffade GMW-B5000 Àr magisk. Mystiska krafter driver sitt spel:nailbiting:...

GMW-5000-1.jpg

Jag Àr rÀtt sÀker pÄ att den inte Àr pÄhittad. 11 mars kommer den :) funderar pÄ att lÀgga en bestÀllning. Dom negativa skÀrmarna börjar bli rÀtt bra nu.

Jag tÀnkte mer pÄ att fÀrger ibland ser annorlunda ut pÄ skÀrm vs verklighet. Den Àr riktigt vass om negativa skÀrmen Àr bra.

Det lustiga med den hĂ€r bilden Ă€r inte tiden sĂ„ mycket. Men varje bild fĂ„r om och nĂ€r jag laddar upp den i datorprogrammet automatiskt ett eget nummer som bilden sedan heter. Är analfabet pĂ„ dylikt men i min dator numer först ett 8-siffrigt och sedan _ och sen ett sexsiffrigt pĂ„ slutet. Gissa vad det sexsiffriga numret pĂ„ slutet rĂ„kade bli... _133333.

Slutsats: min nyinförskaffade GMW-B5000 Àr magisk. Mystiska krafter driver sitt spel:nailbiting:...

GMW-5000-1.jpg
FĂ„r SuperMario vibbar :)

GMW-5000-1.jpg

RÀtt coolt mÄste jag sÀga. Ibland sker det. :)

GMW-5000-1.jpg
Magiskt indeed men datumvisningen Àr ju huller om buller, trodde det var 3:e januari för en sekund!

Magiskt indeed men datumvisningen Àr ju huller om buller, trodde det var 3:e januari för en sekund!
Ja, tÀmligen omtumlande datum. Kanske nÄgot utsocknes sÀtt att skriva det pÄ. Undrar om det inte gÄr att stÀlla in olika format pÄ det. Var nÄn det gick att göra det pÄ har jag för mig. Ska kolla senare.

Tillbaka
Topp