Tar du alltid bild med systemkamera eller Àr det mobilen?Morgonlöpningen! KrÀver definitivt en stenhÄrd G med bullbars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tar du alltid bild med systemkamera eller Àr det mobilen?Morgonlöpningen! KrÀver definitivt en stenhÄrd G med bullbars.
Nu var kameran framme. Brukar bli sÄ nuförtiden nÀr jag har den nÀra till hands och bekvÀmt kan anvÀnda denTar du alltid bild med systemkamera eller Àr det mobilen?
TÀnkte mest om du var ute och sprang med systemkameranNu var kameran framme. Brukar bli sÄ nuförtiden nÀr jag har den nÀra till hands och bekvÀmt kan anvÀnda den
NedÄ! Den hÀr fick bli nÀr jag vÀl kommit tillbaka till trÀdgÄrden. Brukar vanligtvis inte ens ha mobilen med mig nÀr jag löper. Det sjysta med att kunna timea med klockan!TÀnkte mest om du var ute och sprang med systemkameran
Klart snygg!Vet inte om jag Àr sÄ kÀr i displayens utforming men ... FÀrgkombinationen Àr en fulltrÀff!
Coola klassiker! TyvÀrr helt fel mÄtt pÄ bryggan för migSpana in moscot lemtosh om du gillar solglasögon. Maximal coolfaktor
+1That rug really tied the room together.
Fulsnygg.Klart snygg!
Om man skulle dra liknelser till personer i verkligheten ... Vem skulle dw-5900an varit?Fulsnygg.
Om man skulle dra liknelser till personer i verkligheten ... Vem skulle dw-5900an varit?
Har vi bestÀllt hem exakt Samma klockor? Vilken fÀrg? Jag blÄ men blev sugen pÄ denna nedan ocksÄ som slÀpps 11 mars.Nu kom det ett sms,en GBD-800 har anlÀndt. Riktigt nyfiken eftersom att jag tycker den ser rÀtt go ut pÄ bilder.
Meeeen den dÀr va bÀttreHar vi bestÀllt hem exakt Samma klockor? Vilken fÀrg? Jag blÄ men blev sugen pÄ denna nedan ocksÄ som slÀpps 11 mars.
Q1000 som vi bÄda hade? Synd att den slutat tillverkas.Meeeen den dÀr va bÀttre
Jag bestÀllde grön/svart
Helt Àrligt sÄ saknar jag lin GWN-1000 som satan och funderar pÄ en igen.
Ajjemen fasta annan fÀrg.Q1000 som vi bÄda hade? Synd att den slutat tillverkas.
HÄller med, det enda som irriterade mig var fÀrgen.Ajjemen fasta annan fÀrg.
Har vi bestÀllt hem exakt Samma klockor? Vilken fÀrg? Jag blÄ men blev sugen pÄ denna nedan ocksÄ som slÀpps 11 mars.
Jag Àr rÀtt sÀker pÄ att den inte Àr pÄhittad. 11 mars kommer den funderar pÄ att lÀgga en bestÀllning. Dom negativa skÀrmarna börjar bli rÀtt bra nu.Den var ju störtskön. Om fÀrgen Àr riktig.
Jag Àr rÀtt sÀker pÄ att den inte Àr pÄhittad. 11 mars kommer den funderar pÄ att lÀgga en bestÀllning. Dom negativa skÀrmarna börjar bli rÀtt bra nu.
FĂ„r SuperMario vibbarDet lustiga med den hĂ€r bilden Ă€r inte tiden sĂ„ mycket. Men varje bild fĂ„r om och nĂ€r jag laddar upp den i datorprogrammet automatiskt ett eget nummer som bilden sedan heter. Ăr analfabet pĂ„ dylikt men i min dator numer först ett 8-siffrigt och sedan _ och sen ett sexsiffrigt pĂ„ slutet. Gissa vad det sexsiffriga numret pĂ„ slutet rĂ„kade bli... _133333.
Hur stor Àr chansen till det?
Slutsats: min nyinförskaffade GMW-B5000 Àr magisk. Mystiska krafter driver sitt spel...
Det lustiga med den hĂ€r bilden Ă€r inte tiden sĂ„ mycket. Men varje bild fĂ„r om och nĂ€r jag laddar upp den i datorprogrammet automatiskt ett eget nummer som bilden sedan heter. Ăr analfabet pĂ„ dylikt men i min dator numer först ett 8-siffrigt och sedan _ och sen ett sexsiffrigt pĂ„ slutet. Gissa vad det sexsiffriga numret pĂ„ slutet rĂ„kade bli... _133333.
Slutsats: min nyinförskaffade GMW-B5000 Àr magisk. Mystiska krafter driver sitt spel...
Jag skojade, borde haft en ironisk smilieJag Àr rÀtt sÀker pÄ att den inte Àr pÄhittad. 11 mars kommer den funderar pÄ att lÀgga en bestÀllning. Dom negativa skÀrmarna börjar bli rÀtt bra nu.
Magiskt indeed men datumvisningen Ă€r ju huller om buller, trodde det var 3:e januari för en sekund!Det lustiga med den hĂ€r bilden Ă€r inte tiden sĂ„ mycket. Men varje bild fĂ„r om och nĂ€r jag laddar upp den i datorprogrammet automatiskt ett eget nummer som bilden sedan heter. Ăr analfabet pĂ„ dylikt men i min dator numer först ett 8-siffrigt och sedan _ och sen ett sexsiffrigt pĂ„ slutet. Gissa vad det sexsiffriga numret pĂ„ slutet rĂ„kade bli... _133333.
Ja, tÀmligen omtumlande datum. Kanske nÄgot utsocknes sÀtt att skriva det pÄ. Undrar om det inte gÄr att stÀlla in olika format pÄ det. Var nÄn det gick att göra det pÄ har jag för mig. Ska kolla senare.Magiskt indeed men datumvisningen Àr ju huller om buller, trodde det var 3:e januari för en sekund!