Magnussons ur?
Yes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Magnussons ur?
Jag var dÀr idag med
Om det ÀndÄ hade varit sÄ vÀl att jag hittat honom redanHar Ekke Ahab fÄngat den hvita hvalen?!
![]()
Var det sĂ„ att du frĂ„gade chans pĂ„ mig nĂ€r jag fick frĂ„gan att köpa den mindre av âLovers pairedâ?Om det Ă€ndĂ„ hade varit sĂ„ vĂ€l att jag hittat honom redan
Blev bara en kinesisk summer lovers specialare med omĂ„ttligt coola stĂ€ll. Ăven enda anledningen till köpet
![]()
![]()
![]()
![]()
Aarghhh genomskĂ„dad, sĂ„ pinigtVar det sĂ„ att du frĂ„gade chans pĂ„ mig nĂ€r jag fick frĂ„gan att köpa den mindre av âLovers pairedâ?![]()
She's already passed point of no return,,, nu Àr det kört@martaSM30 Àr pÄ vÀg allt djupare ner i G-shocktrÀsket![]()
SĂ„g en lika samma pĂ„ en biltrĂ€ff hĂ€r i skĂ„neland för nĂ„gra veckor sedanâŠ.minns dock inte om det var samma fĂ€rg men tĂ€nkte direkt pĂ„ dig nĂ€r jag sĂ„g den och började leta Ă€gare med ev GBromsbytes-G
![]()
![]()
Jag var dÀr idag med![]()
Jag var en dom turisternaJag sÄg bara turister nÀr jag var dÀr.
FÄr ju bestÀmma nÄn dag sÄ kan vi browsa ihop.![]()
Jag var en dom turisterna![]()
Ach so. Turisten jag tÀnker pÄ pratade engelska med personalen.
Vilken tidzon lever du i egentligen??
Med en G-Shock, alla.Vilken tidzon lever du i egentligen??![]()
Ja jag upptÀckte det ocksÄ. Tidtagaruret frÄn gÄrdagens trÀningspass var visst igÄngVilken tidzon lever du i egentligen??![]()
Mudman & RisemanKassa bilder, men hÀrliga NOS G-Shocks i Rapallo
![]()
![]()
![]()