• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Kassa bilder, men hĂ€rliga NOS G-Shocks i Rapallo 🇼đŸ‡č

IMG_7093.jpeg

IMG_7094.jpeg
IMG_7096.jpeg
Hur Àr priserna pÄ dom dÄ?? :D
Den vita Muman kan jag verkligen rekommendera!!!!
 

roosterman

G-shock
2-Faktor

ekke

Rolex
2-Faktor

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Stod inga priser, men ska tillbaka och frĂ„ga om just Mudmanen nu! Har dom inte fĂ„tt den sĂ„lt Ă€n borde man kunna fĂ„ den till ett bra pris tycker jag 😅
Uppdatering: Det var ord.pris som gĂ€llde utan minsta prutmĂ„n trots att den antagligen legat dĂ€r i 18 Ă„r 😅

Blev istÀllet rekommenderad att köpa en vanlig Casio dÄ de var billigare Àn G-Shocks. SÄ det blev inget köp för mig, men kul att hitta sÄna orörda!
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tack vare @roosterman och hans kööööp samt smidig affĂ€r med @Jonte.L sĂ„ Ă€r man snart med rangeman igen đŸ€ŠđŸŒâ€â™‚ïžđŸ˜‚ fĂ„r se hur lĂ€nge den fĂ„r stanna denna gĂ„ngen. Kanske kommer bĂ€ttre överens med storleken haha
JĂ€kla bra köööp ju😍
Visst var det den med extraklĂ€der oxĂ„? 😃
 

Imre

Panerai
2-Faktor
Gröna klĂ€der tillsammans med positiv display Ă€r 👌😃
Jag Àr beredd att hÄlla med. Jag gillar inte den negativa displayen dÄ den tyvÀrr Àr rÀtt kass (jÀmför med min gd350). Var dock sugen pÄ en protrek som verkade ha samma typ av display som gd350 men jÀsingen vad dyra dem Àr nya och finns knappt nÄgra beggat heller. Och suget av en tacticool klocka med bÄde mb6 och TS utan blÄtand gjorde att det blev rangeman igen
 

Jonte.L

Rolex
Det blir kanon det dĂ€r. Stor klocka Ă€n liten. SvĂ„rt att slĂ€ppa den men bĂ€ttre att den anvĂ€nds. Jag tittade mest pĂ„ den😂. Tror jag Ă€r mer 6900 kille. Alltid kul nĂ€r klockorna gĂ„r vidare i trĂ„den. Jag tycker ocksĂ„ de gröna klĂ€derna Ă€r sjukt snygga👍
 
Topp