• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rotwang

Rolex
2-Faktor
BĂ„da 😂. Men jag tror faktiskt TVA har bĂ€ttre lĂ€sbarhet om det Ă€r viktigt för dig.
Kunde inte bestĂ€mma mig sĂ„ det blev varken eller... 😅

622FC48F-B6CF-4EAB-9987-8663C2C162CF.jpeg


Negativa displayer pÄ GMW-B5000 Àr faktiskt rÀtt bra till skillnad frÄn t.ex. GW-B5600.
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Eller en sprillans med bra pris?
(Uppe till vÀnster, FÀltöversten, sthlm)
1000019559.jpg

Finfint pris pĂ„ TVB đŸ€€

Tycker dock inte att den gör sig sÄ bra pÄ bild. Ni som har sett den IRL, Àr den starkare Àn pÄ bild?
Det Àr nog den G-shock jag tycker det Àr störst skillnad pÄ intrycket live jÀmfört med produktbilder eller foton, i positiv mening. Helt klart topp 3 av de metallfyrkanter jag har. :)
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Vilken G shock (rund modell) skulle ni rekommendera till smala handleder? Enda jag hittat Àr Casioak GMAS men Àr ute efter en mer klassisk G-shock design, gÀrna med 200 WR.


Jag slÄr ett slag för Frogman 9900 eller en gammal Mrg 121. (Eller nÄgon annan i titan.)

DÄ dom Àr i titan sÄ blir dom lÀtta och upplevs som lite mindre en vad dom egentligen Àr, framförallt grodan.

20240712_173750.jpg
 
Topp