• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Snart dags att bege sig ut pĂ„ böljan den blĂ„đŸ˜ƒ
IMG_20240801_201623.jpg
IMG_20240801_201632.jpg

IMG_20240801_201659.jpg

DĂ€r sitter ju @Roosterwife och vĂ€ntar😁
IMG_20240801_201733.jpg
 
”det Ă€r den tĂ„ligaste klockan i vĂ€rlden jag lovar! Prova kasta ut sen genom dörren och se”

Övermod leder sĂ€llan till nĂ„got bra men jag var ju sĂ„ pepp pĂ„ att sĂ€lja in g-shock till polaren som gillar klockor


IMG_7282.jpeg
Ähh, ett bandstift Ă€r vĂ€l ingen biggie😃
Ser inga skador pĂ„ klockan iafđŸ€˜
 
”det Ă€r den tĂ„ligaste klockan i vĂ€rlden jag lovar! Prova kasta ut sen genom dörren och se”

Övermod leder sĂ€llan till nĂ„got bra men jag var ju sĂ„ pepp pĂ„ att sĂ€lja in g-shock till polaren som gillar klockor


IMG_7282.jpeg


Ah, great minds think alike. Gjorde samma grej för mÄnga Är sedan. SpÀnnet pajade ungefÀr pÄ samma sÀtt. :) Men klockan fungerar bra fortfarande.
 
Har fullt upp med att byta frĂ„n iPhone till Pixel 8 med Android. Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag riktigt nöjd men det Ă€r sĂ„klart mycket att fixa med innan jag Ă€r helt fĂ€rdig. En del minus men det kan jag leva med. Kameran Ă€r ett stort plus.
1000006732.jpg
Har sjĂ€lv Pixel 8 Pro (Nexus/Pixel) trogen sedan mĂ„nga Ă„r, vĂ€lkommen till friheten 😉
 
Tillbaka
Topp