• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Pröva att lÀgga den i direkt solljus under en dag och se var den landar.

Edit: hittade laddningstabell. Det tar ganska mÄnga timmar att gÄ frÄn helt urladdad till full

IMG_0972.jpeg
OK, tack! Ja, kan ta flera veckor kanske? FĂ„r ge det mer tid helt enkelt.
 
Om den ligger inne utan direkt solljus kan det ta lÄng tid. Men en till tvÄ dagar ute i direkt solljus sÄ Àr det löst.

Men inte ligga still i direkt solljus ute sĂ„hĂ€r Ă„rs vĂ€ll? AlltsĂ„ lĂ„ta ligga. TĂ€nker det blir snabbt vĂ€ldigt varmt, bĂ€ttre dĂ„ innanför ett fönster tror jag đŸ€“
 
I förhĂ„llande till list Ă€r det onekligen ett fint pris. Skulle dock tro att du - trots en bra rabatt - fĂ„r se ett rejĂ€lt vĂ€rdetapp. Men om du gillar modellen sĂ„ köööööp 😊

VĂ€ldigt trevlig modell.
Den vill man nÀstan se i verkligheten för att bilda sig en uppfattning. Oak överlag gillar jag, bra storlek och sitter bra.
 
Den vill man nÀstan se i verkligheten för att bilda sig en uppfattning. Oak överlag gillar jag, bra storlek och sitter bra.
Har kollat pĂ„ den bĂ„de en och tvĂ„ gĂ„nger efter att @Hans B 1955 lagt upp superfina bilder i trĂ„den, men priset har avskrĂ€ckt. Ska börja med en vanlig oak i stĂ„l se och var det tar vĂ€gen 😊
 
Senast Àndrad:
Har kollat pĂ„ den bĂ„de en och tvĂ„ gĂ„nger efter att @Hans B 1955 lagt upp superfina bilder i trĂ„den, men priset har avskrĂ€ckt. Ska börja med en vanlig oak i stĂ„l och var det tar vĂ€gen 😊
- MÄnga bilder blev det pÄ Kreta, den ser olika ut pga ljuset och miljön runt den.
Frun hade ingen muminmugg med, men en strandkasse i alla fall 🙂
Jag Ă€r vĂ€ldigt förtjust i klockan, bĂ€sta köpet pĂ„ lĂ€nge đŸ„°

IMG_6740.jpeg
 
Tillbaka
Topp