Vad ska vi göra idag dÄ? FamiljerÄd med tesilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Idag bÀr det hemÄt och imorgon Àr allt som vanligt igen. Lite trist och lite skönt.
Du Àr trogen Pixel hör jag. Kommer ihÄg dina fina bilder som du tog med en Pixel 4 har jag för migHar 8 pro och Àr mycket nöjd!
Blev stekpannan smarrigt!Det Àr nÄgot annat Àn en sladdrig sej. Ska ni röka dem eller hamnar de rÀtt i stekpannan?
Naaajs pleeejs⊠var Àr det nÄnstans?
Utanför Herrvik pÄ GotlandNaaajs pleeejs⊠var Àr det nÄnstans?
Du har minne du kommer dock inte ihÄg bilderna, men Pixel 4 har jag ju haft sÄ dÄ mÄste de ju stÀmmaDu Àr trogen Pixel hör jag. Kommer ihÄg dina fina bilder som du tog med en Pixel 4 har jag för mig
Jag svarade visserligen pÄ @Fujoor kommentar. Jag vill minnas att han i ett pm skrev om sin Pixel men om detta ocksÄ gÀllde dig sÄ ser jag det som en bonusDu har minne du kommer dock inte ihÄg bilderna, men Pixel 4 har jag ju haft sÄ dÄ mÄste de ju stÀmma
PÄ tal om tips, jag bestÀllde en svart king pÄ uret förra veckan, rea sÄ 715:- fick mail idag om att de haft databasfel sÄ priser osv inte stÀmde.. Annulerad order.Dagens tips frÄn Zalando