hammermountain
Silver
StenhÄrd klocka!
![]()
Brutalt bra bild, man!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StenhÄrd klocka!
![]()
Stadig pjÀs alltsÄ!StenhÄrd klocka!
![]()
Billigt! Vill dock slÄ ett slag för varianten med förstÀrkt tygband (Cordura), DW-5600BBN. Kör den som jobbklocka. Riktigt skön och bra! OvÀntat bra lÀsbarhet för negativ display (vilken Àven den vanliga BB-versionen har).DW5600BB till superpris pÄ milrab nu, 600pistoler bara.![]()
Ordning pÄ dig, bravo!
Har du tjackat stÄlis förresten? Hade jag missat.
Fick den igÄr faktiskt. Nice! Jag gillar. KÀnns smidig trots sin tyngd. Bra display.Har du tjackat stÄlis förresten? Hade jag missat.
Gillar?
StenhÄrd klocka!
![]()
Det dÀr har jag sjÀlv försökt uppnÄ vid ett flertal tillfÀllen, utan att lyckas!Kul att ens intresse smittat av sig hos kollegorna
![]()
Satt grymt pÄ dig!Nu snackar vi. FyfÄglan va sjyst grodan Àr!![]()
![]()
Kul att ens intresse smittat av sig hos kollegorna
![]()
Those who know ... they know!En kollega undrade varför jag har nedgraderat mig till G-shock![]()
Tack!! KÀnns grymt bra pÄ handledenSatt grymt pÄ dig!
Ha!En kollega undrade varför jag har nedgraderat mig till G-shock![]()
Grattis, blir Ànnu bÀttre nÀr vÄrsolen vÄgar sig fram igen!Nu Àr den hemma, vilken klocka alltsÄ!![]()
Nu Àr den hemma, vilken klocka alltsÄ!![]()
Tackar! Ah precis den kommer blÀnka vÀldigt fint!Grattis, blir Ànnu bÀttre nÀr vÄrsolen vÄgar sig fram igen!![]()
GuldstjÀrna för datumvisningen.Nu Àr den hemma, vilken klocka alltsÄ!![]()
Vad betyder detta?
Att den tog emot en synknings-radiosignal vid den tiden (och datumet).
Och fÄr att synka den igen sÄ hÄller jag inne D-knappen? Sen sker det automatiskt?
Nu minns jag inte vilken knapp D Àr men du kan hÄlla in hö/nedre knappen i detta lÀge och dÄ kommer den försöka fÄ kontakt med radiomasten i Tyskland eller England. Annars sker detta under nattetid. Min erfarenhet Àr att den manuella synkningen bÀst sker kvÀllstid nÀr det Àr mulet.![]()