Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det beror helt pÄ vilka klÀder man har den till. Skjorta och kavaj Àr bara att glömma. T-shirt och sweatshirt gÄr bra.Gillar frogman skarpt, var lite rÀdd för storleken innan. Men kÀnns ju förvÄnansvÀrt nÀtt och lÀtt.
Jag knep den. Jag fÄr be om ursÀkt men om det Àr till nÄgon tröst sÄ Àr den en av fÄ G-Shocks dÀr jag faktiskt Ängrat min försÀljning. Nu var det dags att ta tillbaka denna fina klocka i samlingen. TrÄksuben Ängrar jag ocksÄ att jag sÄlde. Det kommer fler möjligheter framöverOrdningen ÄterstÀlld och stÄlisen Àr tillbaka pÄ handleden
Dock sÄg jag annonsen frÄn @Pleasureman och undrar om man inte behöver en svart ocksÄ
Enligt min erfarenhet Àr de blanka repkÀnsliga och fÄr relativt fort hairlines pÄ bezel och clasp. Har haft 35-Ärsguldet GMW-B5000TFG i olika omgÄngar och den var en riktig repmagnetHej,
En vÀldigt specifik frÄga. Har en soft spot för Squares. Antas barndom och 80-tal. Knep denna, nÄgon slags 40Ärsvariant tror jag.
1. Den Àr svart, men vÀldigt blank. Svart-silveraktig pÄ nÄgot sÀtt. Skiljer sig IP-behandlingarna?
2. Hur stÄr sig IP pÄ dessa Casios? Sorgliga efter nÄgot Ärs anvÀndande?
GMC-B2100