• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_9539.jpeg
 
Ordningen Ă„terstĂ€lld och stĂ„lisen Ă€r tillbaka pĂ„ handleden😍
Dock sĂ„g jag annonsen frĂ„n @Pleasureman och undrar om man inte behöver en svart ocksĂ„đŸ€”
IMG_9343.jpeg
Jag knep den. Jag fĂ„r be om ursĂ€kt men om det Ă€r till nĂ„gon tröst sĂ„ Ă€r den en av fĂ„ G-Shocks dĂ€r jag faktiskt Ă„ngrat min försĂ€ljning. Nu var det dags att ta tillbaka denna fina klocka i samlingen. TrĂ„ksuben Ă„ngrar jag ocksĂ„ att jag sĂ„lde. Det kommer fler möjligheter framöver 😃
 
Hej,

En vÀldigt specifik frÄga. Har en soft spot för Squares. Antas barndom och 80-tal. Knep denna, nÄgon slags 40Ärsvariant tror jag.

1. Den Àr svart, men vÀldigt blank. Svart-silveraktig pÄ nÄgot sÀtt. Skiljer sig IP-behandlingarna?

2. Hur stÄr sig IP pÄ dessa Casios? Sorgliga efter nÄgot Ärs anvÀndande?

IMG_1961.jpeg
 
Hej,

En vÀldigt specifik frÄga. Har en soft spot för Squares. Antas barndom och 80-tal. Knep denna, nÄgon slags 40Ärsvariant tror jag.

1. Den Àr svart, men vÀldigt blank. Svart-silveraktig pÄ nÄgot sÀtt. Skiljer sig IP-behandlingarna?

2. Hur stÄr sig IP pÄ dessa Casios? Sorgliga efter nÄgot Ärs anvÀndande?

IMG_1961.jpeg
Enligt min erfarenhet Àr de blanka repkÀnsliga och fÄr relativt fort hairlines pÄ bezel och clasp. Har haft 35-Ärsguldet GMW-B5000TFG i olika omgÄngar och den var en riktig repmagnet
 
Senast Àndrad:
500 kr billigare för er i trÄden
 
Första dagen i Faliraki börjar med smörgÄs, proteindryck och en espresso.
31 grader i skuggan och det kommer att bli varmare pÄ eftermiddagen. Sen blir det att gÄ ned till stranden. 26-gradigt klart havsvatten Àr nÄgot att se fram emot.

1000000281.jpg
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp