Yes, samma mÄtt som vanlig GM-B2100.Hoppla! Samma format som en vanlig CasiOak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes, samma mÄtt som vanlig GM-B2100.Hoppla! Samma format som en vanlig CasiOak?
Om det Àr vÀrt skillnaden kan nog bara du svara pÄ.Jag tittade pÄ MRG-B5000D-1DR och blev vÀldigt sugen.. men tycker den var för dyr dÄ GMW-B5000D-1ER var samma klocka fast i stÄl.
Dock sĂ„ kommer MRG upp i flödet ibland och jag blir sugen varje gĂ„ng.. NĂ„gon som har provat bĂ„da? Ăr MRG vĂ€rd att köpa trots att det kostar ca 10 gĂ„nger sĂ„ mycket Ă€n vad min GMW gör?
TÀnker mer om det Àr stor skillnad pÄ kÀnslan, om nÄgon haft erfarenhet av bÄda. Jag Àlskar den i stÄl, en av de klockor jag anvÀnder mest. Men man tÀnker ju alltid om grÀset Àr grönare osv.Om det Àr vÀrt skillnaden kan nog bara du svara pÄ.
Ping @burner @Hans B 1955 mflJag tittade pÄ MRG-B5000D-1DR och blev vÀldigt sugen.. men tycker den var för dyr dÄ GMW-B5000D-1ER var samma klocka fast i stÄl.
Dock sĂ„ kommer MRG upp i flödet ibland och jag blir sugen varje gĂ„ng.. NĂ„gon som har provat bĂ„da? Ăr MRG vĂ€rd att köpa trots att det kostar ca 10 gĂ„nger sĂ„ mycket Ă€n vad min GMW gör?
En fin mellanvĂ€g kan vara en âvanligâ titanfyrkant. Steget mellan en stĂ„lis och en titanfyrkant Ă€r stort. Betydligt lĂ€ttare och i mitt tycke mycket skönare pĂ„ armen. LĂ€tt vĂ€rt. Har aldrig kĂ€nt pĂ„ en MRG-fyrkant sĂ„ jag kan inte uttala mig om det Ă€r vĂ€rt det.TĂ€nker mer om det Ă€r stor skillnad pĂ„ kĂ€nslan, om nĂ„gon haft erfarenhet av bĂ„da. Jag Ă€lskar den i stĂ„l, en av de klockor jag anvĂ€nder mest. Men man tĂ€nker ju alltid om grĂ€set Ă€r grönare osv.
Tack, inte hört om, har du ett ref nr pĂ„ den? SĂ„ jag kollar pĂ„ rĂ€tt modell.En fin mellanvĂ€g kan vara en âvanligâ titanfyrkant. Steget mellan en stĂ„lis och en titanfyrkant Ă€r stort. Betydligt lĂ€ttare och i mitt tycke mycket skönare pĂ„ armen. LĂ€tt vĂ€rt. Har aldrig kĂ€nt pĂ„ en MRG-fyrkant sĂ„ jag kan inte uttala mig om det Ă€r vĂ€rt det.
HÀr Àr en bra lÀnk till alla GMW.Tack, inte hört om, har du ett ref nr pÄ den? SÄ jag kollar pÄ rÀtt modell.
SÄlde du inte den? Eller köpt en igen?Den Àr ju sjukligt bra alltsÄ!
Detta Àr nummer tvÄ!SÄlde du inte den? Eller köpt en igen?
Tusen tack!HÀr Àr en bra lÀnk till alla GMW.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Titanmodellerna Àr
TB
TCC
TCF
TCM
TR
TVA
TVB
Tror att jag fick med alla
Landade pÄ Rhodos Diagoras flygplats efter ca 4tim och 15min flygtur frÄn LuleÄ. Lika trevligt att stiga ur planet och mötas av den heta medelhavsluften.
Men inomhus Àr det svalt.
Nu vÀnta pÄ det incheckade.
Jag har bÄde en MRG och en GMW. För egen del tycker jag nog att MRGn Àr vÀrd det. Sen beror det ju pÄ vad man vÀrderar. FunktionsmÀssigt Àr det ju absolut inte vÀrt prisskillnaden.Jag tittade pÄ MRG-B5000D-1DR och blev vÀldigt sugen.. men tycker den var för dyr dÄ GMW-B5000D-1ER var samma klocka fast i stÄl.
Ser ut som en GBA-900NÄn som vet vad detta Àr för modell? SÄg pÄ en beach i Belgrad.